Arne M Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Er på leting etter en bærbar DVD spiller som støtter DivX. Er det noen som kjenner til om det finnes? Arne M Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er på leting etter en bærbar DVD spiller som støtter DivX. Er det noen som kjenner til om det finnes? Arne M Er ganske sikker på at jeg ikke har sett dette noe sted.. kansje du kan vente i ca. 1-2 mnd så er det sikkert hær Lenke til kommentar
moesen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Er ikke særlig lurt å kjøpe med DivX støtte fordi DivX oppdateres en/to ganger i året og en DVD-spiller meg DivX-støtte kan ikke oppgraderes, så da sitter du der uten DivX støtte... Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Flere av de vanlige DVD spillerne i dag kan faktisk oppgraders med ny firmware . Man flasher rett og slett, som man gjør med DVD i PCer. Har gjort det på noen spillere, men alle er ikke like flinke med å ha ny firmware tilgjenegelig på nett. Spesielt Philips roter mye. Jeg fikk til slutt inn ny firmware, men da med en firmware som på deres side var til en annen model. Regner med at de bærbare vil ha den samme mulighet. Arne M Lenke til kommentar
voggers Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 http://www.neodigits.com/shtmls/pdivxdvd/index.shtml Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Takk for det. Nå får jeg se når de kommer til Norge Arne M. Lenke til kommentar
voggers Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Kan jo legge til at den er helt genial liten ting. Har brukt den paa ca. 10 tur/retur flygninger til australia....og faar alltid stor oppmerksomhet naar jeg drar den opp av sekken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå