Gå til innhold

COCA-COLA :-D VS pepsi :-(

NRG

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Bergens sosser sier ikke "ka" men "Hva" ;)

Eller hva sier "Dere" ? ( ikke "dokkar", som er slang ) :p

BTW.. coca cola på boks eller glass liker jeg best :)

eg seie "ka".... så d så :D

Vanilla coke er ekkelt.... du får en ettersmak som varer i 5 og en halv evighet....

Fanta Exotic er den beste brusen ever..... drakk 6 liter på noen timer da jeg var på LAN.... var fortsatt tørst etterpå .... :-?

Lenke til kommentar

Eg åg !

Fyllingsdalen? I nærheten av Melkeplassen?

Eg er nordnes gutt selvom eg ikke bor der lenger. Flyttet derfra for snart 1 år siden. Savner å gå på tur med hunder der om natten og se folk ta seg en kjapp omgang. Faktisj filmet eg det en gang men filmen ble funnet av min far og den ble kastet :(

Jeg bodde der mine første tre år. Kan ikke si at jeg husker så mye, men det var sikkert en koselig opplevelse... :-)

Mener at jeg bodde i noe de kalte "finner-aldri-frem-veien"... Eller var det "Markeveien"? :-)

Lenke til kommentar

Tja var da ikke så verst den? Lever forsatt etter å ha drukket 2 flasker til nå :lol:

bare vent, du kommer snart til å stryke med :evil:

Nope lever enda etter 5-10 flasker, forandring fryder sier bare eg. Og den var da ikke så dårlig som enkelte vil ha det til. Nei den verste er den urge, eller hva den nå heter?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

tja, og nå som det har gått noen år (se tidl. i threaden) så kan jeg faktisk si at jeg har begynt å gå litt lei av cola, og har experimentert med litt pepsi twist og pepsi max lemon eller hva den nå heter.. var ikke så ille faktisk :]

skulle nå ønske at solo og villa farris var å få kjøpt på burk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...