bjaa Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Lengter etter en kald "manne" Cola... Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Bergens sosser sier ikke "ka" men "Hva" Eller hva sier "Dere" ? ( ikke "dokkar", som er slang ) BTW.. coca cola på boks eller glass liker jeg best eg seie "ka".... så d så Vanilla coke er ekkelt.... du får en ettersmak som varer i 5 og en halv evighet.... Fanta Exotic er den beste brusen ever..... drakk 6 liter på noen timer da jeg var på LAN.... var fortsatt tørst etterpå .... :-? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 eg seie "ka".... så d så Jaja.. men så sier du også "seie". Jeg sier "eg", "ka", "dokkar" osv... Strile-bergensk, asså.. :-) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 eg seie "ka".... så d så Jaja.. men så sier du også "seie". Jeg sier "eg", "ka", "dokkar" osv... Strile-bergensk, asså.. :-) Eg åg ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Eg er nordnes gutt selvom eg ikke bor der lenger. Flyttet derfra for snart 1 år siden. Savner å gå på tur med hunder der om natten og se folk ta seg en kjapp omgang. Faktisj filmet eg det en gang men filmen ble funnet av min far og den ble kastet Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 pepsi smaker dritt... btw... det heter ikke HVEM!!! HVILKEN!! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Eg åg ! Fyllingsdalen? I nærheten av Melkeplassen? Eg er nordnes gutt selvom eg ikke bor der lenger. Flyttet derfra for snart 1 år siden. Savner å gå på tur med hunder der om natten og se folk ta seg en kjapp omgang. Faktisj filmet eg det en gang men filmen ble funnet av min far og den ble kastet Jeg bodde der mine første tre år. Kan ikke si at jeg husker så mye, men det var sikkert en koselig opplevelse... :-) Mener at jeg bodde i noe de kalte "finner-aldri-frem-veien"... Eller var det "Markeveien"? :-) Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 hvorfor starte en post om dette, det er jo rett og slett bare tøys! det erjo ingen tvil om at Coca-Cola er MYE bedre!!! og vanilla coke, det er jo bare tragisk! ÆSJ! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Tja var da ikke så verst den? Lever forsatt etter å ha drukket 2 flasker til nå bare vent, du kommer snart til å stryke med Nope lever enda etter 5-10 flasker, forandring fryder sier bare eg. Og den var da ikke så dårlig som enkelte vil ha det til. Nei den verste er den urge, eller hva den nå heter? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 ...Nei den verste er den urge, eller hva den nå heter? Ehh... Den hva den nå heter?? Vet du ikke at Urge faktisk er den beste brusen på markedet? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 orginal cola er best ikke noen vanilje shit Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Vet du ikke at Urge faktisk er den beste brusen på markedet? Nei ikke talom at den er bra, er ikke noe smak i den heller. Ble meget skuffet over den brusen gitt. Nei en pepsi er tingen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 1. Urge er ekkelt!!!! og ser ut som lunkent piss... 2. Cola er bedre en pepsi!' 3. Eg er bedre en urge... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 pepsi er nødbrus!! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Pen bump jah cola er fortsatt best Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg drikker som regel cola, men når jeg har drukket for mye av det og trenger en annen smak i munnen så tar jeg meg en pepsi. Drikker gjennomsnittslig 0,5-1 liter brus om dagen. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvorfor necromance sånne tråder egentlig? Cola, pepsi.. hipp som happ Lenke til kommentar
ilex Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 tja, og nå som det har gått noen år (se tidl. i threaden) så kan jeg faktisk si at jeg har begynt å gå litt lei av cola, og har experimentert med litt pepsi twist og pepsi max lemon eller hva den nå heter.. var ikke så ille faktisk :] skulle nå ønske at solo og villa farris var å få kjøpt på burk. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvis valget står mellom Coca-Cola og Pepsi, er det et enkelt valg. Pepsi tåler jeg nemlig ikke (får mageproblemer) Men vanligvis drikker jeg Solo :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg