SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Her i huset er vi heldigvis alle cola elskere! f.eks kjøpte vi 20 1.5L cola flasker til hytten der vi feiret jul der vi vart i 6dager. brakk ryggen når dere bærte dem inn eller? Brukte slede som EG måtte dra i 1KM til hytten gjennom innsjøen som var frosset(43cm tykk is). Dette var tidenes jul ever.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Her i huset er vi heldigvis alle cola elskere! f.eks kjøpte vi 20 1.5L cola flasker til hytten der vi feiret jul der vi vart i 6dager. brakk ryggen når dere bærte dem inn eller? Brukte slede som EG måtte dra i 1KM til hytten gjennom innsjøen som var frosset(43cm tykk is). Dette var tidenes jul ever.. ble du svett eller? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 hehe ka tror du? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 hehe ka tror du? tror du er bergens soss Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 hehe ka tror du? tror du er bergens soss uhmm forklar..... Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 alle Coca-Cola produkter er ok!!!! Hva fa*n er det du sier?! Har du smakt Vanilla Coce? JEg ble fysisk kvalm, verre en og se sølvguttene reklamen på TV(den hvor alle skaterne tryner for dere uvitende) Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 alle Coca-Cola produkter er ok!!!! Hva fa*n er det du sier?! Har du smakt Vanilla Coce? JEg ble fysisk kvalm, verre en og se sølvguttene reklamen på TV(den hvor alle skaterne tryner for dere uvitende) tja... den er sikkert god for de som vil kaste opp da elns... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 eller fordi de som liker å plage seg selv.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Manne Cola er den beste(Glass cola) Pepsi er for jenter Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Fins også dei som bringer skam på Cola... Fikk servert VARM (sikkert 40C) cola på en uteresturant på Rhodos.. ÆSJ! Men kald mannecola (stilig utrykk forresten) er nam nam! Lenke til kommentar
glabba Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Kald Coca-Cola fra glassflaske er den beste colaen ever. Til og med bedre enn Vanilla Coke ! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kald Coca-Cola fra glassflaske er den beste colaen ever. Til og med bedre enn Vanilla Coke ! Vanilla coke kan til og med suge Urge! DÅRLIG med andre ord :D Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Manne Cola er den beste(Glass cola)Pepsi er for jenter Så hvis dama drikker cola, er det på tide å skifte dame? Liker cola best, pepsi smaker cola minus litt smak pluss masse melis. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 alle Coca-Cola produkter er ok!!!! Hva fa*n er det du sier?! Har du smakt Vanilla Coce? JEg ble fysisk kvalm, verre en og se sølvguttene reklamen på TV(den hvor alle skaterne tryner for dere uvitende) Tja var da ikke så verst den? Lever forsatt etter å ha drukket 2 flasker til nå Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 alle Coca-Cola produkter er ok!!!! Hva fa*n er det du sier?! Har du smakt Vanilla Coce? JEg ble fysisk kvalm, verre en og se sølvguttene reklamen på TV(den hvor alle skaterne tryner for dere uvitende) Tja var da ikke så verst den? Lever forsatt etter å ha drukket 2 flasker til nå At du orker drikke den dr*tten! Men men, smak og behag. Apropo smak, liker du den? :wink: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Tja var da ikke så verst den? Lever forsatt etter å ha drukket 2 flasker til nå bare vent, du kommer snart til å stryke med Lenke til kommentar
Blod Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 hehe ka tror du? tror du er bergens soss uhmm forklar..... tåler jo ikke engang å bli svett jo... Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Bergens sosser sier ikke "ka" men "Hva" Eller hva sier "Dere" ? ( ikke "dokkar", som er slang ) BTW.. coca cola på boks eller glass liker jeg best Lenke til kommentar
Blod Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 BTW.. coca cola på boks eller glass liker jeg best glass er desidert best hvis man skal ha coca cola :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg