Gå til innhold

COCA-COLA :-D VS pepsi :-(

NRG

Anbefalte innlegg

Her i huset er vi heldigvis alle cola elskere! f.eks kjøpte vi 20 1.5L cola flasker til hytten der vi feiret jul der vi vart i 6dager.
brakk ryggen når dere bærte dem inn eller? :p
Brukte slede som EG måtte dra i 1KM til hytten gjennom innsjøen som var frosset(43cm tykk is). Dette var tidenes jul ever..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her i huset er vi heldigvis alle cola elskere! f.eks kjøpte vi 20 1.5L cola flasker til hytten der vi feiret jul der vi vart i 6dager.
brakk ryggen når dere bærte dem inn eller? :p
Brukte slede som EG måtte dra i 1KM til hytten gjennom innsjøen som var frosset(43cm tykk is). Dette var tidenes jul ever..

ble du svett eller? :p

Lenke til kommentar
alle Coca-Cola produkter er ok!!!!

Hva fa*n er det du sier?! Har du smakt Vanilla Coce? :evil: JEg ble fysisk kvalm, verre en og se sølvguttene reklamen på TV(den hvor alle skaterne tryner for dere uvitende)

tja... den er sikkert god for de som vil kaste opp da elns... :roll:

Lenke til kommentar
alle Coca-Cola produkter er ok!!!!

Hva fa*n er det du sier?! Har du smakt Vanilla Coce? :evil: JEg ble fysisk kvalm, verre en og se sølvguttene reklamen på TV(den hvor alle skaterne tryner for dere uvitende)

Tja var da ikke så verst den? Lever forsatt etter å ha drukket 2 flasker til nå :lol:

At du orker drikke den dr*tten! Men men, smak og behag. Apropo smak, liker du den? :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...