The Red Devil Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Se etter posten min lengre oppe angående str_replace, isteden for å bruke eit krøkkete array. Så lenge du bare har templates i ein folder så fungerer det glimrende. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg vil nok anbefale array personlig. Er ikke akkurat særlig krøkete med de to linjene med kode det krever. Men, er vell litt smak og behag sikkert. Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Grunne til at eg synest at eit array i denne sammenhengen er "krøkkete" er fordi at du må oppdater dette arrayet kvar gang du legger til ein side. Dette er vel og greit på ein normal webside med 10-20sider, men når du kommer opp i hundre vis av sider er det noko heilt annet. + Begge dei to tingene gjør det samme, beskytter mot at nokon skal kunne gå ut av folderen og starte andre filer. Imo er det bedre med kode som "vedlikeholder" seg selv vist du oppdaterer websiden seinere. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Som jeg ser det gjør de kodene samme nytten Har fått til alt nå. Takker for svar Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg bare melder meg på her jeg så siden er lett og finne igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå