Gå til innhold

Bluetooth 7610 - Z600

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at du kan gjøre mye rart med bluetooth. Spille spill, overføre bilder, spill, etc. Men for det trenger man symbian-programmer. Hva gjør man da om den ene personen ikke har symbiantelefon, men f.eks. Z600? Er det noe man kan gjøre mellom symbiantelefonen 7610 og Z600 da? Går det an å overføre ting, eller spille?

Edit: Vet ikke om jeg har postet denne på riktig forum, men flytt den om jeg har tatt feil.

Endret av kvork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker på vanlig måte.

Aktiver bluetooth på begge mobiler.. Så "søk etter aktivitet" eller noe sånt.. Så får du opp enten "Nokia 7610" eller det du eventuelt har kalt mobilen din.. Så kan du jo gi forskjellige rettigheter, beste er jo at du bare kan browse hele den andre mobilen fra den første.. :) Gjorte i hvert fall slik med 6230/t630.. Da brukte jeg t630 og lastet ned på eget ønske fra min venns 6230.

Edit: Dette gjelder selvsagt bare overføring av filer, bilder osv.. Spilling blir det vel verre med når det gjelder symbian/ikke symbian :)

Endret av Naxos
Lenke til kommentar

Greieste med BT er jo det å sende f. eks bilder. Etter at BT er aktivert på begge telefonene bare browser du deg frem til bildet på din telefon og velger "Send via BT". Og slikt fungerer det egentlig på det meste.

Er det snakk om chatting starter du da opp chatteprogrammet og søker etter andre å chatte med ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...