Gå til innhold

Ati Catalyst 4.6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SKAL **** meg ikke laste ned de driverne nei, forrige gang når jeg skulle oppdatere til v.4.5 klikka HELE pcn og jeg måtte formatere til slutt :mad: etterpå la jeg inn omegadrivere og de funket mye bedre :thumbup:

Unnskyld at jeg ler, men det har ikke akkurat noe med ATI sine drivere å gjøre...

:nei:

des,OUT!

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har opplevd at de senere driverversjonene til ATI "lugger" på en del litt eldre spill?

Hadde store problemer med bla.a StarWars: KOTOR og NeverWinter Nights (SoU & HOTU) med Catalyst 4.4 og 4.5 (9700 pro). I enkelte situasjoner var tapet i FPS så kollosalt at spillene var uspillbare.

Leita litt rundt på nettet og fant ut at jeg ikke var den eneste med problemet. Catalyst v4.2 fungerer upåklagelig på de nevnte spillene konkluderte nå jeg med.

I Morrowind har det enda ikke kommet driverversjoner som takler at man har 'Real-time-shadows' på uten abnormt tap av FPS.

Tror ikke driverutviklerne til ATI bruker mye tid på RPG-spill :thumbdown:

Edit: Testet versjon 4.6 og dette er den første versjonen siden versjon 4.2 som korrigerer overnevnte feil! 4.3, 4.4 og 4.5 er for beataer å regne sammenlignet med denne :)

Endret av AccessDenied
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har opplevd at de senere driverversjonene til ATI "lugger" på en del litt eldre spill?

Hva mener du med lugging?....

Har tendenser i Battlefield 1942.... Men har litt tro på at det er Cpu som fucker (p4 3,24ghz)

Må teste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...