Gå til innhold

BT chatteprog

Anbefalte innlegg

Men når du har kommet til 0,5mb har du jo allerede brukt 50kr!

Hva? :no:

1kr = 100 øre

1,4 øre = 0,014 kr

Altså 0,5 mb = 500 kb -> 500 kb * 0,014 kr = 7 kr.

Tror du tok litt feil der. For 50 kr kan du "laste ned" 3500 kb ca...... :laugh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alltid en høyere pris på den første 1/2 MB, nemlig 9 øre pr. KB på Tele2. Så derfor nevnte jeg ikke den første 1/2 MB. Du betaler jo bare den prisen en gang, ikke hver gang du bruker GPRS. Hvis jeg ikke har misforstått totalt da. Det er forøvrig mye rimeligere å bruke GPRS i USA. Som på Internett har de faste beløp pr. måned og de kan bruke GPRS så mye de vil for den summen. Vi kommer nok etter på det området også. :yes:

Lenke til kommentar
Det er alltid en høyere pris på den første 1/2 MB, nemlig 9 øre pr. KB på Tele2. Så derfor nevnte jeg ikke den første 1/2 MB. Du betaler jo bare den prisen en gang, ikke hver gang du bruker GPRS. Hvis jeg ikke har misforstått totalt da. Det er forøvrig mye rimeligere å bruke GPRS i USA. Som på Internett har de faste beløp pr. måned og de kan bruke GPRS så mye de vil for den summen. Vi kommer nok etter på det området også. :yes:

Huff, huff! Norge ligger etter på det meste! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Som jeg sa tidligere i denne posten er det et program som heter dreamchat! Jeg har prøvd det og fungerer greit nok, men den du skal chatte med må også ha programmet installert ;) Men søk litt etter det, det er chatting via BT som IKKE koster penger!! :devil:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...