Joachim_F Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har Juiced det som er nødvendig for å kunne utkonkurrere Need for Speed: Underground? Denne litt tidlige demoen burde i alle fall gi en indikasjon på hva vi har i vente. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det var ikke som jeg hadde håpet det var. Kanskje det blir noe bedre på fullversjonen .. Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg syntes spille virket som en dårlig kopi av NFS: Underground, men det er tross alt en demo så jeg vil ikke avskrive spille riktig enda. Men jeg må innrømme at jeg ser mere fram til bilspill som Richard Burns Rally og Flat-Out Lenke til kommentar
superman Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Noen som vet hva man girer med? Litt irriterende når man snurrer, og står og spinner på fullt turtall i 6. gir Ellers var det ikke så verst. Litt lik kjørefølelse for alle bilene, men ikke minst lydene var like (og kjedelige). Tror det blir ganske bra jeg... Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 av ein eller anna grunn fungera ikkje "quit" knappen på min demo.. strange. +- liste + bilane ser bra ut + "artig" automod + "skade" + ser ut til å vere mange forskjellge biltypar - quit? - lyden sux - 0 støtte for ratt / gamepad i demoen = NFS:U II blir betre. //mr. kuld / lavoll Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ser faktis litt fram til Juiced kommer. At en bil har "realistisk" skade er ++ hos meg. Og gøyt å prøve noe annet enn NFS:U spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg