Deus Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Noen som hvet hvor jeg får kjøpt Live! Drive ir til et Soundblaster Live! 1024?? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Trur ikkedu får kjøpt dem låse. Se på Qxl eller no Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: Bøgge Bakken skrev (2002-04-15 13:35):Trur ikkedu får kjøpt dem låse. Se på Qxl eller no Jo det skal gå an å få kjøpt dem løse, altså uten lydkort. Creative har i hvert fall raklamert for det. Har allikevel ikke sett noen som selger det her i landet :/ Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Lurer på d samme. Har spurt en mengde databutikker men ingen vet hvor man kan få kjøpt d. Hadde vært kewlt å få tak i en slik en ja. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jepp, jeg angrer at jeg ikke kjøpte Platinum i stedet for live player. Har ikke klart å få tak i live drive løst. Noen andre som vet det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå