Rawen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Noen som har hatt problemer med tastene på T-610? Jeg sliter med at jeg trykker 1 gang men telefonen registrerer 2 trykk. Utrolig kjedelig når man skriver sms! Noen andre? Løsninger? Rolf Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hmm.. Jeg hadde samme problemet.. liksom... når du trykker på 1, så kom 14 og 2 så kom 25 osv.. Jeg har levert den inn.... og er inne på service nå... Tror kanskje du bør hjøre det, viss du har garantien da Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 har også problemer med tastene på min t610:S problemet er at 1,2,3 ikke fungerer kansje det er en SE svakhet? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg har hatt min T610 i ett år ca nå og jeg har aldri hatt problemer med tastene. Jeg tror at noen eksemplarer har dette problemet og at dette ikke er et generelt problem for T610 tastene. Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Fikk oppgradert softwaren på min uten at det hjalp... Ser ut som om telefonen regner 1 trykk som 2 når jeg trykker fort. Senker jeg hastigheten på tastinga mi, så blir det riktig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå