Celia Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei Jeg har vært på qxl, men finne rikke noe av interesse der når det gjelder objektiver og diverse utstyr, men jeg har sett mye mer på en svensk nettside og der er det mye billigere. hvordan er reglene hvis jeg kjøper fra en svensk nettauksjonsside på nettet? vil det bli billigere for meg, elle rmå jeg betale noe ekstra, det gjelder brukte ting. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du må vel ut med 24% MVA uansett om det er nytt eller brukt. Tror faktisk at de regner MVA på frakten også. Lenke til kommentar
Celia Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Arg...så teit, er det bare i norge det er slik? Lenke til kommentar
Manga Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis du ikke har mulighet til å hente det selv, da kan du innføre varer for 5000-6000 kr tror jeg det var. Men jeg vil uansett tro at de fleste svenskene vil være skeptiske til bud fra andre land. Lenke til kommentar
Casle Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei En ting du kan gjøre hvis du bor i kjørbar avtstand fra grensen er å be selger sende pakken i postoppkrav til det nærmeste svenske postkontoret. Altså adressere pakken: Ditt navn Poste Restante Postnr Poststed Sverige Da vil de beholde pakken på postkontoret i 2 uker. Og du kan hente den der, og slippe å betale mva. når du tar den inn til Norge (Såfremt verdien er under kr 6000,-) Så får du en handletur til Sverige også, da sparer du som regel inn kostnadene ved å ta turen. Mvh C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå