ScAr_FaCe Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) hei; jeg spiller mye cs, og vill si at jeg og klanen min er gode, men jeg har ikke så mye fps i det spillet. Når jeg går alene har jeg over 100fps,men når jeg går i nærheten av masse folk får jeg under 50fps. jeg skjønner at jeg må stille inn innstillingene på driveren, men jeg aner ikke hva jeg skal stille det på!!!! TRUFOR, har ikke peiling, vertical sync,har jeg fårr hørt skal stå på standar, mipmapdetaljer,off,4x,8x,12x eller 16x, hva skal jeg velge? Jeg har et ATI RADEON 9200, skjønner at det er dårlig, men før jeg formaterte hadde jeg konstant 100fps, men nå aner jeg ikke hva jeg skal stille innstilingene p? Hjelp meg vær så snill!!!! *CHILL* visit: www.kill4fun.clhozt.org Endret 10. juni 2004 av ScAr_FaCe Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 i konsoll på cs "fps_max 101" og sku vertical sync av! da skal du få fps til 100 hele tiden ! Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 tror du ikke jeg har gjort det? på cs 1.6 kan du skrive develoepr 1 og derreter skrive fps_max 999 da får du så mye hvis du har innstilingene bra! men jeg har ikke det!!!!!!!!! Lenke til kommentar
xylbra Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du må stille på ratesene dine også hvis du ikke har gjort det. disse vil påvirke fps'en: cl_cmdrate,cl_updaterate, rate Instillingene må tilpasses linja di også, så du må prøve deg litt fram. Lenke til kommentar
lostone Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Du må stille på ratesene dine også hvis du ikke har gjort det.disse vil påvirke fps'en: cl_cmdrate,cl_updaterate, rate Instillingene må tilpasses linja di også, så du må prøve deg litt fram. ratesne har absolutt ingenting å si på fps, det har bare med choke, loss og ping/ms å gjøre har du prøvd eldre drivere? mitt skjermkort ( geforce 3 ti 200 ) kjører cs best med relativt gamle drivere.. kansje det fikser problemet for deg Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 tror ikke det skjermkortet der skal ha noe mere en 50 fps, dette skjermkortet suger jo big time da, kanskje bra nok til word, kabel, kellogspakke spill osv, men, dette er jo nesten et 2D kort, er nesten rart at CS ikke hakker til deg, kjøp deg nytt kort du Shade Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 kansje du har liten cpu,vil annbefale deg en xp 2500+ for og få nok flyt i spillet.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 han har en P4 3,0 ghz, jeg kjenner dud'n, så det vet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå