Kalero Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei Har kjøpt en helt ny IBM ThinkPad T41p. På denne ligger det Windows XP. Det har oppstått et problem her. Hvis maskinen står på lenge (ca 3 timer eller lenger) så vil den ikke slå seg av. Når jeg velger å slå av maskinenen så forsvinner alle ikonene og verktøylinjenm jeg ser bare bakgrunnen. Slik står den å henger. Så må jeg slå den av ved å holde inne av knappen i noen sekunder. - Jeg har sjekket maskinen for Virus og Spyware. - Får ikke opp noen feilmeldinger. mvh Kalero Lenke til kommentar
eiD Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hvor lenge har du ventet før du har slått den av manuelt? Lenke til kommentar
Kalero Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Har latt den stå over natten, når jeg kom på jobb var samme bildet der fremdeles. Lenke til kommentar
foshak Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvis du bruker Access Connections så last ned nyeste versjon fra www.pc.ibm.com/support. Det er en versjon (3.20) som det har vært noen utfordringer med på sånt. Alternativt kontakt IBM. De pleier å hjelpe til med sånt hvis det er hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå