Qrten Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Tja, har ikke fått det til ennå jeg. Får bare script feil når jeg prøver å endre tekst størrelse Har lagt inn java scriptet riktig, tror jeg. Går det ikke an å få til denne skriftendringen uten java skal tro? Har begynt å bli lei av heile greia, så disse gamle nærsynte som skal lese sida, får heller kjøpe seg sterkere briller. Har foresten endret litt på layout. Gjenstå å få organisert tekst på en fornuftig måte. Pluss å fylle opp undersidene med noe fornuftig da. http://home.no.net/bulandet/ Lenke til kommentar
Qrten Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Nå har jeg mekket litt til på denne siden til Grendalaget. Da har det selvfølgelig dukket opp noen flere spørsmål jeg lurer på. Går det an å kombinere bilde og gif'er? Jeg har en måke som flagrer over siden, men kunne godt ha tenkt meg å få den til å flagre over heading-bildet. Er det noen som vet om det i det hele tatt går an å få til? Siden: http://home.no.net/bulandet/ Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Fjern den måka, og det må du gjøre fort! - Ikke la headeren og menyen være igjen når du scroller ned sida - Prøv med en annen farge på menyen - Ikke ha skrift som buler inn og ut i headeren, det er litt amatørmessig, selv om man ikke skal prøve å få det pro når man ikke er pro, kan man godt la være å gjøre sånt - Jeg ville også fjernet den telleren nederst i menyen. Nå skal jeg ikke være sånn "det der sugde, lag en helt ny side!", men jeg foreslår at du kan lage deg et nytt, eventuelt design, nå som du har fått grunntreningen via den siden der. Jeg sier dermed ikke at du skal vrake det designet der, for det kan gjøre jobben sin det, bare du gjør noen endringer. Prøv å lag noe i samme stil som HeinWeb. Den stilen er veldig enkel, lett å navigere i og den ser bra ut. Merk at det jeg foreslår, er at du skal lage deg et eventuelt design, ikke dumpe det du har og begynne på nytt. Edit: God dag, Leif, tilbake alt? Endret 13. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå