mckvakk Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Dette er jo for de virklig ekstrem da... Det som er bra er at det er veldig bra provisjoner til forhandler på dette abonemntet, så det kan fort bli en del billige telefoner med dette abonementet! kan regne med samme prisene som på telefoner med privat+ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Dette kan jo utnyttes så det holder. Hvis det er null begrensninger i antall sms, så skal jeg starte et spleiselag, og skaffe meg det abonnementet. Det er null begrensninger.... man kan jo gå sammen med flere og bruke ett og samme nummer for sms-sending... hehehe Djuice skriver selv på sidene sine: Tegner du djuice nonstop-abonnement nå, spanderer vi månedsprisen frem til 1 oktober.** Da kan du sende så mye SMS du vil, uten å behøve å tenke på kostnader i det hele tatt. Etter 1 oktober betaler du vanlig månedsavgift på 299,- Du får dessuten alle de andre fordelene du fikk da du ble djuice-kunde første gang: · Første måned fri MMS · Første måned fri WAP Og her er en finurlig reklame: "Send hundre tusen millioner milliarder tekstmeldinger i måneden for 299,-" hehe, nesten som han jeg leste om på db.no som sendte over 1000 meldinger om dagen det, bare for å protestere om at gratistiden for å sende meldinger snart var over Lenke til kommentar
tbone Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 og at de skal ha fem forskjellige priser til hvor og hvem du ringer til.. ehh...hvor har du det fra? det er 1.39 til alle mobilnett og 2.99 til fastnett. Det blir to forskjellige det Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 og at de skal ha fem forskjellige priser til hvor og hvem du ringer til.. ehh...hvor har du det fra? det er 1.39 til alle mobilnett og 2.99 til fastnett. Det blir to forskjellige det hehe.. nei fem var bare et tall... men kunne vært samme pris syns jeg.. mener også priser på andre abonnement de tilbyr.. hadde vel vært litt lettere med en eller to priser å forholde seg til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå