int20h Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Gratis desktop-Linux fra Xandros Xandros er en relativt ny aktør på markedet og tilbyr nå en gratisversjon av sin distribusjon. Selskapet konsentrerer seg om å lage produkter for desktop-brukere og konkurrerer blant annet med Mandrake, Linspire og Red Hat. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hva er det som gjør at jeg skal innstalere denne? er det bare for at jeg evt "hater" windows??? Er den like stabil som XP Lenke til kommentar
tozer Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Linux sier jo vel sitt om stabilitet da. men det jeg egentlig lurte mest på, er vel hvilke pakker som følger med, og hva som kan brukes av operativsystemet. kan alle linux pakkene benyttes på denne versjonen. en ting jeg ikke likte var at den ikke benyttet 2.6 kernelen. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Gratis, men ikke fri. Triste greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå