_Ferrari_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvordan i alle dager skal jeg fjerne dette viruset?? Har ikke peiling på hva det gjør, men det har infisert snart 100 filer, og det sprer seg innmari fort!' Har prøvd med avast, Norton Anti Virus 2003, ad-aware.. uten hell. Og ja, jeg har oppdatert programmene... Takk for hjelp! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Heheh. Hadde samme virus for noen uker siden. Den lager mange flere svchoster.exe enn du trenger i task manageren. Det du må gjøre er å følge symnatec sine removal instrukser. http://securityresponse.symantec.com/avcen.../w32.jeefo.html For meg, som ikek gjorde et, bare slettet svchost.exe i mappen %System%, og ikke i %System%\System32 hvor den orginale svchost.exe ligger. Jeg har ikek hatt problemer etter det, men jeg tror ikke det skal holde. Bruk symnatec sin removaL INSTRUKS Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Det har jeg gjort nå! unttat punkt nr. 5. Fant ikke den "value" saken, som det sto jeg skulle fjerne. Bare sletta alle filene som var infisert. Har søkt 1 gang rett etterpå, da var det borte. Er det fare for at det kommer tilbake? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Alltid en sjangse for å få virus. Men det skal ikek være noen stor trussel for at du skal få akkurat dette viruset igjen. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Ok tusen takk! Det er nok borte nå, har ikke fått flere advarsler. Har aldri fått et virus fra internett (merklig nok) fikk da jeg var på LAN.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå