brutus Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg har noen eldre maskiner der jeg ikke får tilgang CDromen. Den vises ikke i Utforsker. Jeg tror den har blitt disablet gjennom noen brutale påloggingsskript, da disse maskinene stod i et NT 4 nettverk (det gjør de ikke lenger). Hvordan ordner jeg dette? Må jeg gå inn i registeret? Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Du finner CD-romene i BIOS (detecting IDE-drives)? Lenke til kommentar
brutus Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Problemet er at jeg ikke kommer inn i BIOSen, uansett hvor mye jeg hamrer på F8 under oppstarten. Noen gode tips? Det er WIN 95 som er OSet på maskinene. Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Får å komme inn i biosen trykker du enten escape eller delete ! F8 er til alternative windows oppstarter ... Lenke til kommentar
brutus Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Det funker ikke med delete eller escape på de maskinene. Noen gode råd?? Lenke til kommentar
FamP Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Følg med under oppstarten. Det er flere mulige taster som gir deg tilgang til BIOS. F.eks. F1, F2 eller Ctrl+Delete. Kommer an på produsenten. Det burde komme opp noen om tasten, så ha øynene klare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå