bfn Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Hvem av disse korta burde jeg ta? Abit AGP Siluro Geforce3 Ti200 64MB DDR - TV-Out, DVI, Retail 2,308 kr Creative AGP 3D Blas.GeForce3 Ti200 64MB - (Titanium200),DDR, Tv-Out, Retail 2,266 kr Gainward AGP GeForce3 Ti/450TV 64MB 4,5n - Titanium200,"Golden Sample"TV, Retail 2,451 kr Eller finnes det andre kort i samme prisklasse som er bedre?? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Gå for Gainwardet! Svært god kvalitet og seinere når det blir gammalt, da overklokker du det som bare f... Gainwardkorta er laget med tanke på overklokking og du kan ofte kjøre dem langt over spec's uten modifisering av kjøling osv. Personlig kjøper jeg/anbefaler Gainward eller Asus når det gjelder nVidia-baserte grafikkort og en pc skal bygges, såvel til meg eller andre. Creatives kort produseres vistnok på samme fabrikk som MSI, dvs, av MSI og skal i de fleste tilfeller være omtrent identiske. Abit lager nok greie grafikkort de oxo, dog, har ingen personlig erfaring med dem annet enn hovedkort. Lykke til! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Kjøp Hercules 3D Prophet III TI200 da vel! Rått utseende og meget god kjøling i forhold til de andre kortene jeg har sett. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Gainwardet, i allfall den versjonen jeg har sett er på rød pcb med matchende blorb-look-a-like kjøler osv. Ser dritfett ut! :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå