Gå til innhold

aMac ønsker tips til designendringer på siden


Hva synes du om dagens farge på amac.no  

30 stemmer

  1. 1. Hva synes du om dagens farge på amac.no

    • Den er helt grei, men gjør ikke noe fra eller til
      5
    • Den gjør siden mye mer mac-aktig en tidligere
      5
    • Siden ser mye dårligere ut nå
      7
    • aMac.no bør gjøre noe med hele designet
      13


Anbefalte innlegg

Hei alle dere aMac.no lesre.

 

Vi i aMac.no redaksjonen vil prøve å gjøre litt på designet vårt slik at vi får et mer typisk design, og til dette vil vi gjerne ha noen råd og innspill.

 

Vi har nå bare som et lite forsøk for dagen lagt litt farge i ingresskollonnen vår, vi vet dette kanskje ikke er noe alle synes passer like bra, men vi ser gjerne på råd og innspill på alle punkter. Vi håper folk er fornøyd med designet som utgangspunkt da helt nytt design vil ta veldig lang tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte åpne siden både i Opera og Safari for å sjekke at det ikke var browseren min det var noe feil med ;)

 

Flott at dere tør prøve noe nytt, men personlig synes jeg denne gulfargen ble litt i meste laget... Den krasjet litt med resten av designet. En litt mattere gulfarge ville vært bedre, men personlig hadde jeg nok gått for å ha det som det var.

 

Synes designet "i går" var helt utmerket :)

Lenke til kommentar
Synes det blir litt orginalt å ha aqua/børsta aluminium, det blir alt for typisk..

Joda, men jeg synes det kan være en fordel at når man ser på siden, så ser det ut som et Mac-nettsted. Designet slik det er nå gir meg ingen følelse av å være på et Mac-nettsted. Trenger naturligvis ikke å være Aqua/Brushed Metal.

Lenke til kommentar

Jeg synes at designet er helt greit, men det hadde ikke skada å klare å lage en litt mer "Mac-følelese" over det hele. Hvis jeg starter å tenke etter, får jeg egentlig mer assosiasjoner til Windows XP enn til Mac... Men jeg ser helt klart noen Mac-elementer i det hele også. Hvis dere hadde klart å luke ut de tinga som minner om XP og holde på de tinga som minner om Mac, tror jeg det kunne blitt veldig bra. Kanskje det holder å bare runde av et par kanter?

 

Tror også et amac-theme eller aqua-theme på forumet hadde blitt veldig bra.

Lenke til kommentar

Beklager, men den gulfargen gir meg assosiasjoner til baby-gulp og annet faenskap. Synes egentlig en helt ny versjon av amac.no kunne vært nødvendig. er redd jeg vil påstå at hele siden (kanskje unntagen forum) ser litt "vi har lært oss M$ frontpage express ut", kanskje untagen menyene...

 

Dette ble kanskje en litt klagete innlegg, men det var ment konstruktivt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...