Black&White Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Jeg har litt problemer med å få en flash meny til å vise seg i opera. Dvs, den er ikke der i det hele tatt. Siden funker fint med IE, men altså ikke med opera. Dette er ganske irriterende spesielt siden jeg bruker opera selv og ganske mange andre også gjør det. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Vanskelig å si uten å se noe kode :\ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei!Jeg har litt problemer med å få en flash meny til å vise seg i opera. Dvs, den er ikke der i det hele tatt. Siden funker fint med IE, men altså ikke med opera. Dette er ganske irriterende spesielt siden jeg bruker opera selv og ganske mange andre også gjør det. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Kan jeg lese den embed koden du kjører på HTML siden? Lenke til kommentar
bruker1ne Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det samme har jeg, Opera klikker rett og slett noen ganger(lukkes) når jeg kommer inn på sider som bruker flashmeny. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Muligens fordi Opera-en din ikke virker skikkelig med flash? Lenke til kommentar
bruker1ne Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvorfor ikke da? Jeg har Opera 7.50. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Siden ligger her. Vennligst spar meg for usakelig kritikk og andre negative meninger angående design innhold etc etc. Jeg er bare ute etter (i sammarbeid med dere å få siden til å virke i Opera. Konstruktiv kritikk derimot er noe helt annet! Så hvis noen har tips eller annet og komme med så setter jeg pris på det Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 <object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="600" height="249"> <param name="movie" value="flashskyintro.swf" /> <param name="quality" value="high" /> <embed src="flashskyintro.swf" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="600" height="249"></embed></object> Prøv med denne... Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Takker&Bukker! Joda, nå funker introen i Opera, men ikke i IE. Er det sånn enten eller? hehe. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du må jo fortelle browseren hvor filen er! <param name="movie" value="flashskyintro.swf" /> skal være <param name="movie" value="Media/flashskyintro.swf" /> Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Jepp, glemte den siste der. Tusen takk! Gidder du ta en titt på koden her også? Endret 10. juni 2004 av Black&White Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ..gjør det samme på den siden også med du passe på å endre henvisningen til Media/filnavnet.swf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå