Mushaboom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Neida, dama i bikini kom jo bare for å levere skjermen.. Når tråden gjelder en billig 17" lcd skjerm, så syntes jeg det blir feil å dra frem at en 19" er mye bedre. De fleste ville jo foretrukket en større skjerm, men når lommeboka ikke tillater dette, og det er generelt stor forskjell i pris på 17 og 19, så er en 17" mer oppnåelig. Ja, jeg spora av, men man skjønner forhåpentligvis poenget mitt visst man bare prøver litt.. Du kommer til å få det vanskelig her hvis du ikke tåler at folk poster kommentarer som ikke er 100% ontopic.... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 He he, for sent for meg.. Kjøpte 19" LCD til dobbelte av den prisen..! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Er denne skjermen forresten en god skjerm? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har kjøpt den der alt jeg, henter den på posten imorra. *gleder seg utrolig* Lenke til kommentar
floffan Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kjøpte den skjermen 3 uker siden. OG DA kosten den 5000kr . #"%"#% Og nå konne jeg plusset på 1 tusen lapp og kjøpt 2 . Vel vel. Det er sånt hardware verdenen er. Det er foresten en kjempe skjerm som er verd pengene. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 5000kr var vel itt å ta i siden den koster 3900kr el.no sånt. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg har bestilt den PS: dette er ukens tilbud på netshop så dere må kjøpe før mandag;) Lenke til kommentar
floffan Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 5000kr var vel itt å ta i siden den koster 3900kr el.no sånt. Nå ja. Men ikke for 3 uker siden Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Lcd skjermer kommer til å synke i pris (Ganske kraftig) i de nermeste måneder. Takk for at du deler din fantastsike innsikt med oss. Hvor mye tar du betalt i timen for dine sykise evner? Kommer du med et argument av den typer så bør du jaggu være mann nok til å backe det opp med noe info om hvordan du vet dette. Husker ikke hvem som gjerne ville ha et fall på 20", men det har nettopp vært ganske store priskutt der for å kompensere for resten av markedsendingene. Du får nå en OK 20" til ca 10.000, men blar du opp et par lapper til er du oppe på nivå med de som leker litt mer seriøst. Ut over dette prisfallet tviler jeg på at vi kommer til å se noe mer fall enn normale prisjusteringer i forhold til teknologi og alder. Husk at 17" fortsatt er standard, selv om 19" er på vei til å ta over. 20" er for de store gutta enda Nestemann som nevner bikini eller diskusjonen om å dra inn 19" her får seg en liten smekk! Endret 10. juni 2004 av enden Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 5000kr var vel itt å ta i siden den koster 3900kr el.no sånt. Nå ja. Men ikke for 3 uker siden host hark, jo for 3 uker siden... Kan jo være du tenker på en HELT annen skjerm... kostet 3800kr... men nok om det Lenke til kommentar
floffan Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Lcd skjermer kommer til å synke i pris (Ganske kraftig) i de nermeste måneder. Takk for at du deler din fantastsike innsikt med oss. Hvor mye tar du betalt i timen for dine sykise evner? Kommer du med et argument av den typer så bør du jaggu være mann nok til å backe det opp med noe info om hvordan du vet dette. Husker ikke hvem som gjerne ville ha et fall på 20", men det har nettopp vært ganske store priskutt der for å kompensere for resten av markedsendingene. Du får nå en OK 20" til ca 10.000, men blar du opp et par lapper til er du oppe på nivå med de som leker litt mer seriøst. Ut over dette prisfallet tviler jeg på at vi kommer til å se noe mer fall enn normale prisjusteringer i forhold til teknologi og alder. Husk at 17" fortsatt er standard, selv om 19" er på vei til å ta over. 20" er for de store gutta enda Nestemann som nevner bikini eller diskusjonen om å dra inn 19" her får seg en liten smekk! Leste på dinside.no at lcd skjermene vil synke kraftig i pris i sommer. Ser ut som de har rett. Da får jeg kjøpe en skjerm til å spille fs på . Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Synes 17" blir noe smått...Må opp til 19" for å trekke på smilebåndet. Skal se hva som skjer innen OLED skjermer, har mistanke om at det ikke er så fryktelig lenge til de kommer. Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) De fleste som har crt i dag, har vel 17". En lcd skjerm på 17 tommer vil kanskje "virke" som en 19" lcd skjerm grunnet større skjermoverflate og smalere kant rundt. Mener de som sitter på en 17" crt, absolutt bør overveie 17" lcd skjermer. Man vil uansett blir fornøyd, i mente.. Som vi også kan se koster lcd skjermer med 19" og 16 ms responstid 2000 kroner mer, og jeg mener 2" i dette tilfelle ikke kan forsvare denne prisforskjellen. Edit: Skrivefeil.. Endret 10. juni 2004 av ZoLaMont Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 det er jo ikke akkurat "smak og behag" de ALLER fleste ville jo velge en 19" istedenfor 17", det som heller begrenser er lommeboka! Og noen spiller og andre surfer..... De fleste som har crt i dag, har vel 17". En lcd skjerm på 17 tommer vil kanskje "virke" som en 19" lcd skjerm grunnet større skjermoverflate og smalere kant rundt. Mener de som sitter på en 17" crt, absolutt bør overveie 17" lcd skjermer. Man vil uansett blir fornøyd, i mente.. Som vi også kan se koster lcd skjermer med 19" og 16 ms responstid 2000 kroner mer, og jeg mener 2" i dette tilfelle ikke kan forsvare denne prisforskjellen. 2000 synes jeg er verd det..... 17" er greit... 19" er stort... Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Når OLED kommer er jeg mer redd for at LCD skjermer går opp i pris grunnet konkuranse ! kommer helt ann på ! Lenke til kommentar
floffan Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hva er spesielt med disse OLED skjermene ??. Har dere en link om hva dette er? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Du kan jo se på denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=246157&hl=oled Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg kjøpte en veldig pent brukt hyundai q17a for 2500 i august 2003.. mulig å få det langt under 3000 om man leter litt og ikke er allergisk mot brukte ting Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Har satt opp skjermen nå må si jeg er utrolig fornøyd... har bare brukt den i 1 time. Men jeg har ikke møtt på noe problem enda. Var litt rødt skjermbilde i men det fikk jeg fort stilt om på. Iiyama ProLite E430-W = Årets beste kjøp for meg Endret 11. juni 2004 av bugbear Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Skriv en brukertest av den da Tror ikke vi rekker å teste den akkurat nå så noen inntrykk formulert på en oversiktelig måte hadde vært flotters! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå