Bjanger Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvordan er det med aktivering av XP? Har installert XP pro på to maskiner her. Og får opp beskjed om at XP må aktiveres innen 30 dager. Hva skjer om jeg aktiverer en maskin? Vil da den andre maskinen ikke kunne aktiveres, og slutte å starte XP etter 30 dager? Eller kan jeg aktivere begge to? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du kan aktivere begge to dersom du har 2 gyldige lisensnøkkler. Du kan ikke bruke den samme på begge pga. den bare passer til den maskinvaren du aktiverte den på... Etter 30 dager kan du ikke starte opp Windows. Du må da aktivere den for å bruke den videre. Lenke til kommentar
Bjanger Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Okay. Får finne på noe lurt. Takk Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Okay. Får finne på noe lurt. Takk Håper "finne på noe lurt" ikke betyr det jeg tror det betyr Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du vil nok kunne aktivere XP to ganger, det står ikke at du kan gjøre det, men av erfaring så går det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå