Gå til innhold

Chess Og Gprs priser!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idar vollvik... jeg vil bare si at det er få som vet om chess av brukere som ikke bruker maaaasse vis av tusen i året på mobilen. Værtfall der jeg bor, og jeg vil tippe det er likens andre steder.... Når jeg nevner chess så spør de: Hva er det? Jeg vet ikke om det er mulig å gjøre noe med det fort. Dere reklamerer en del allerede. Men ville bare nevne det.... Prøver foresten selv å reklamere mye for chess... synes det er bra noen prøver å få ned de svindyre prisene. Chess har jo desuten sett under ettt de billigste prisene....

Lenke til kommentar

Idar vollvik....he he.....

Han er i forhandlinger om å selg hele Chess....Er det rart det er stille....

 

Er det noen her som virlkelig tror at dette nettstedet er viktig for ledelsen i Chess????

 

Ta det med ro...og bli realister...Tror ikke Chess ledelsen ofrer dette nettstedet en tanke....eller rettere sagt.....

Jeg vet det.....

 

R

Lenke til kommentar
Ikke skjedd noe prisendringer denne uken.

Venter i spenning på neste uke da...

 

Tviler forstatt litt på denne forumbrukeren som kaller seg Idar Vollvik...

igjen....en av moderatorene har allerede gått ut å sagt at det er Idar Vollvik

...igjen... jeg tror ikke dette er Idar Vollvik!!!

 

Idar vollvik....he he.....

Han er i forhandlinger om å selg hele Chess....Er det rart det er stille....

 

Er det noen her som virlkelig tror at dette nettstedet er viktig for ledelsen i Chess????

 

Ta det med ro...og bli realister...Tror ikke Chess ledelsen ofrer dette nettstedet en tanke....eller rettere sagt.....

Jeg vet det.....

 

R

Deg tror jeg på...

Lenke til kommentar
Idar vollvik... jeg vil bare si at det er få som vet om chess av brukere som ikke bruker maaaasse vis av tusen i året på mobilen. Værtfall der jeg bor, og jeg vil tippe det er likens andre steder.... Når jeg nevner chess så spør de: Hva er det? Jeg vet ikke om det er mulig å gjøre noe med det fort. Dere reklamerer en del allerede. Men ville bare nevne det.... Prøver foresten selv å reklamere mye for chess... synes det er bra noen prøver å få ned de svindyre prisene. Chess har jo desuten sett under ettt de billigste prisene....

Det er mulig og tjene penger på å reklamere for Chess...

Du blir en slags privat forhandler som verver folk til Chess mot betaling.

Så en god del annonser på www.amobil.no en gang, men ikke nå. Du kan jo leite...

Bare et tips ;)

 

En annen ting:

Før jeg hadde Chess brukte jeg MINST ett ringkontant kort i måneden på 150kr.

Nå har jeg mye større mobilforbruk og kun en regning på ca. 200-250kr i måneden...

Men det stiger faktisk hver måned. Stiger alt fra 1kr til 50kr pr.måned... Irriterende... Finner alltid noe å bruke penger på mobile.

Lenke til kommentar

MÅTTE BARE SI DET....

Etter å ha fulgt dette forumet en stund høres det nærmest ut som Chess med sjefen sjøl skulle uttale seg her....

Herregud....Han ofrer det ikke en tanke.....

 

"Idar"....som dere har møtt her i forumet.........Tror dere på det??? Rein bløff....

 

Her snakker vi ikke om hundrelapper....

Selv tror jeg det er mange som har det moro her. Som skal verifisere personers identitet....

Igjen tror dere virkelig Idar Vollvik har tid å snakke med et så lite forum.???..

 

Enkelte tror nesten Chess sjefen skal henvende seg til dem ang priser....

 

Ærlig talt....Chess sjefen har ALDRI hørt om dette forumet...Ikke vær naive.

 

Om noen ikke tror meg så bare få det verifisert på:

[email protected]

 

R

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar
Idar vollvik... jeg vil bare si at det er få som vet om chess av brukere som ikke bruker maaaasse vis av tusen i året på mobilen. Værtfall der jeg bor, og jeg vil tippe det er likens andre steder.... Når jeg nevner chess så spør de: Hva er det? Jeg vet ikke om det er mulig å gjøre noe med det fort. Dere reklamerer en del allerede. Men ville bare nevne det.... Prøver foresten selv å reklamere mye for chess... synes det er bra noen prøver å få ned de svindyre prisene. Chess har jo desuten sett under ettt de billigste prisene....

Det er mulig og tjene penger på å reklamere for Chess...

Du blir en slags privat forhandler som verver folk til Chess mot betaling.

Så en god del annonser på www.amobil.no en gang, men ikke nå. Du kan jo leite...

Frem til nå i Mai så var det noe som het FBNett, jeg var selv selger her og konseptet var kjempemessig. Etter avtalen vi hadde så skulle vi få utbetalt en prosentvis provisjon etter hvor stort forbruk kundene hadde, denne provisjonen skulle vi få utbetalt hver måned så lenge kunden benyttet Chess.

 

I vår fikk vi plutselig mail om at denne avtalen ville gå ut og vi ville miste alt vi hadde jobba for, selv så hadde jeg jobbet meg opp til en utbetaling på ca. 1000,- kr per mnd. Da Chess sine kunder er meget lojale så så burde jeg ha hatt denne utbetalingen++ i flere år fremover.

 

FBNett har nå skiftet navn til Pincode Networks (PCN), selv så vil jeg ikke anbefale noen å jobbe med PCN eller å benytte Chess lenger. Det har vært alt for mye snusk i det siste.

 

 

Jeg må si at jeg synes det er litt rart at Chess har råd til å bruke millioner på Kurt, etc. Men å betale lojale selgere, det kan de ikke...

Lenke til kommentar
MÅTTE BARE SI DET....

Etter å ha fulgt dette forumet en stund høres det nærmest ut som Chess med sjefen sjøl skulle uttale seg her....

Herregud....Han ofrer det ikke en tanke.....

 

"Idar"....som dere har møtt her i forumet.........Tror dere på det??? Rein bløff....

 

Her snakker vi ikke om hundrelapper....

Selv tror jeg det er mange som har det moro her. Som skal verifisere personers identitet....

Igjen tror dere virkelig Idar Vollvik har tid å snakke med et så lite forum.???..

 

Enkelte tror nesten Chess sjefen skal henvende seg til dem ang priser....

 

Ærlig talt....Chess sjefen har ALDRI hørt om dette forumet...Ikke vær naive.

 

Du har ikke peiling.

 

Idar Vollvik vet om dette forumet. Det vet jeg.

 

Jeg gidder ikke si mer.

Lenke til kommentar
(...)

Ærlig talt....Chess sjefen har ALDRI hørt om dette forumet...Ikke vær naive.

(...)

Han vet nok om det, jeg sendte han selv epost her om dagen (tviler på at jeg er den eneste som har gjort det) med link til "operatører og tjenester" forumet. Men om Chess-boss er Mr. Vollvik, det er en annen sak!

Endret av Audiophil
Lenke til kommentar
(...)

Ærlig talt....Chess sjefen har ALDRI hørt om dette forumet...Ikke vær naive.

(...)

Han vet nok om det, jeg sendte han epost her om dagen med link til "operatører og tjenester" forumet. Men om Chess-boss er Mr. Vollvik, det er en annen sak!

moderatorer har bekreftet at det er han da!

Lenke til kommentar
men var ikke det greiene der noe litt sånn halvlugubert pyramide opplegg?

Lugubert og lugubert, mange synes jo at nettverksmarkedsføring er det. Men det er folkets franchise, så det er nok en markedsføringsmetode som kommer til å bli mer og mer akseptert i løpet av årene som kommer.

Lenke til kommentar
Ikke skjedd noe prisendringer denne uken.

Venter i spenning på neste uke da...

 

Tviler forstatt litt på denne forumbrukeren som kaller seg Idar Vollvik...

igjen....en av moderatorene har allerede gått ut å sagt at det er Idar Vollvik

...igjen... jeg tror ikke dette er Idar Vollvik!!!

 

hvis du ikke tror at det er Idar, så hold deg unna denne tråden da. moderaterene har gått ut og sagt at det er Idar Vollvik. hvorfor skulle de lyve? sa de det bare for moro skyld? tviler...om du har så liten tro på at moderatorene snakker sant, så har du vel ikke noe her å gjøre.

Lenke til kommentar

Skriver dette fra min 6600 med Opera og via Talkmore-abonnement.. Ser ut som om dette blir en kostbar fornøyelse selv med de billige GPRS-prisene...

 

Edit fra PC'en: Steike, det kostet flesk å surfe vanlige sider på mobilen med GPRS... ikke var det spesielt bra heller.. tror jeg holder meg til WAP-innholdet og epost inntil videre.

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...