Gå til innhold

Chess Og Gprs priser!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke noe på at du er Idar Vollvik...

Hvorfor står det ikke noe om det på www.chess.no ?

Hvorfor får ikke chess kundene sms om prisnedsettelsen?

Nå er vi midt i uken og jeg som chess kunde har ikke hørt noe...

 

Men vist det er sant, så jubler jeg!!

Lenke til kommentar

hva skulle det nå ha stått på chess.no? om jeg ikke husker feil, så gikk Siro ut å bekreftet at det var Idar som er chess-boss.

 

vet du hvor mange som er chess kunde? hvor mye mas og stress og styr det ville vært om de skulle sende sms til alle i chess ang prisnedsettelse.

 

er fortsatt to dager igjen før uken er omme. Idar tenker nok godt nå på et motangrep.

 

syns dere syter for mye over chess. hadde det ikke vært for chess så hadde prisene vært helt annerledes. hvis dere syns chess fortsatt er dyrt så bestill heller fra talkmore eller mobyson. tror uansett at et av de to selskapene kommer til å gå konk.

Lenke til kommentar

Er jo Chesskunde jeg.

Forsåvidt fornøyd er jeg også...

 

Men det er utrolig stille derfra og internettsidene dems er utrolig dårlige.

Igjen er det merkelig, med et så stort selskap.

Skulle hatt en enkel side med alle ab og kolonner for hva som ingikk i de forskjellige, med priser. Det kunne jo en amatør som meg enkelt ha fått til.

 

En sms til alle kunder koster ikke mye jobb...

Lenke til kommentar

He he...

Må jeg virkelig fortelle det med teskjei...?

 

Det jeg mener skal stå på www.chess.no er at Chess vil sette ned prisen på GPRS fra og med denne uken.

 

Hvem som helst kan registrere seg her på forumet og skrive innlegg og signere med Idar Vollvik. Derfor er ikke dette nok for meg at jeg tror på prisnedsettelsen.

 

Har sendt mail til Chess for å få bekreftet prisreduksjonen...

 

Hva skulle det stått på chess.no? At Idar Vollvik er sjef om bedriften? Eller at han er en aktiv forum bruker? 

 

Her står det iBrønnøysundregistrene at Idar Harry Vollvik er sjef over Chess Communication AS

 

Jeg vet godt at Idar Vollvik er sjef og eier i Chess. Har jeg sagt noe om det? I såfall må jeg skaffe meg et par briller eller fikse dataen, for det står det ikke her...

 

Men hvordan kan du vite at dette faktisk er Idar Vollvik når du selv kan signere dine egne innlegg med Idar Vollvik...?

Endret av cola_boy
Lenke til kommentar

hvis du har fulgt med litt her, noe du tydeligvis ikke har. Så har en moderator vært ute å bekrefta at chess-boss er idar vollevik. Og synes også det er vanvittig mye primitiv sutring her, så fort chess ikke setter ned prisene på sekundet så "truer" folk med å bytte. Vet dere hva, tror chess har blitt såpass store at dem driter i akkurat dere. Det er folk som er trofaste selv om ikke alt blir lagt på et sølvfat.

 

Men skal være enig en ting, den hjemmesida suger maks. Dårlig oppdatert. Og den kan være oppdatert, uten at det står noe på forsida etc. Det er kjipern. Men noe annet har jeg ikke å klage på. Jeg har ikke tenkte å bytte med det første hvertfall.

Lenke til kommentar

Tja...

Tror jeg avslutter min medvirkning i denne tråden her.

Blir mye sutring her nå....

"Lord Hassan" (OVER)...sier vel egentlig min mening også.

Jeg forblir i Chess intil videre. Til tross for at jeg mener int.nettsiden er for dårlig.

Samtidig vil jeg være i et forutsigbart selskap, med lave priser, men som ikke nødvendigvis kaster seg rundt på minuttet hver gang en konkurrent gjør noe.

Men la konkurrentene få prøve seg. En ting som er bombesikkert er at flere dør (og ganske fort tror jeg) Markedet i Norge er ikke større....

 

Så det var alt fra meg i denne tråden.....

Lenke til kommentar
hvis du har fulgt med litt her, noe du tydeligvis ikke har. Så har en moderator vært ute å bekrefta at chess-boss er idar vollevik. Og synes også det er vanvittig mye primitiv sutring her, så fort chess ikke setter ned prisene på sekundet så "truer" folk med å bytte. Vet dere hva, tror chess har blitt såpass store at dem driter i akkurat dere. Det er folk som er trofaste selv om ikke alt blir lagt på et sølvfat.

 

Men skal være enig en ting, den hjemmesida suger maks. Dårlig oppdatert. Og den kan være oppdatert, uten at det står noe på forsida etc. Det er kjipern. Men noe annet har jeg ikke å klage på. Jeg har ikke tenkte å bytte med det første hvertfall.

Det er sant...

Jeg har ikke følgt med på hva som skjer på forumet på en god stund.

 

Men vist dette faktisk er Idar så er jo dette kjempe bra!

YES! Sier bare jeg!

Men hvorfor annonserer han dei nye prisreduksjonene via dette forumet og ikke via selskapets hjemmeside? Det er derfor jeg er i tvil...

 

Den nye hjemmesiden til Chess er drit dårlig i forhold til den gamle. Det er jeg aboslutt enig i(ikke at du har sagt at den gamle er bra da...).

 

Bytte operatør?

Dei som har valgt Chess er kjempe smart, den som bytter er ikke så smart og bør tenke seg om.

Chess har vel kanskje de mest stabilie prisene. Setter aldri prisene opp, og ikke alt for mye ned heller da. Men dei har ikke kampanjer med lave ringepriser for å så sette opp prisene når flere tusen nye kunder er kommet...

Endret av cola_boy
Lenke til kommentar
...Vet dere hva, tror chess har blitt såpass store at dem driter i akkurat dere....

Dersom Chess hadde tenkt slik du tenker nå, så hadde de ikke hatt så veldig mange kunder igjen etter en stund. Det er nok av eksempler på firmaer som driter i kundene sine - de går som regel konkurs etter kort tid. Unntaket er selvfølgelig gamle monopolister som fortsatt har nok penger igjen til å holde det gående en stund til.

 

Ikke glem at slike bedrifter LEVER av kundene sine. Skal de drite i kundene, så kan de like gjerne drite i å DRIVE butikk, og heller LEKE butikk hjemme i lekerommet...

Lenke til kommentar
Vet dere hva, tror chess har blitt såpass store at dem driter i akkurat dere.

 

Tror ikke Chess driter i noen. Det er ikke mitt inntrykk.

 

Når det gjelder sytingen, så bare fatter jeg ikke at folk gidder å bytte operatør med en gang det kommer noe som man kan spare noen hundrelapper i året på. Med den krigen som eksisterer nå så blir jo hele gevinsten brukt opp i etableringsavgift.

 

Har Idar sagt at det kommer endringer i priser så kommer det. Det er jeg sikker på. Har han sagt 1 uke... gi han nå litt mer tid da. Avtaler skal forhandles med leverandører, og det tar kanskje litt mer tid enn antatt.

Har man fulgt litt med på Chess så har man fått med seg at de faktisk har dradd lasset, og slutter nok ikke med å matche/bedre prisene nye og gamle operatører kommer med.

 

Jeg personlig ville spart ca 840kr i året på å velge mobyson fremfor Chess, men jeg er så fornøyd med Chess' markedsoppfølging og kundeservice at de pengene "gidder" jeg ikke å spare. Dessuten tilbyr de jo nesten ikke tilleggstjenester.

Lenke til kommentar

var ikke på den måten jeg mente det igrunn. Gikk litt fort i skrivinga her istad, blir litt provosert av all sutringa iblant. Det jeg mener er at det virker som folk bevisst sutrer her på forumet, for og tro at chess-boss leser det og tenker. "oi-oi-oi" to brukere på amobils forum, synes vi er for treige til å sette ned prisene. Sånt tror jeg (og håper chess) driter i.

 

Chess har sikkert noen økonomi ansvarlige som sitter og pønsker ut noe lurt får å komme best ut av dette, de skal jo tross alt tjene penger. Så da er det ikke sikkert det vil buse ut og sette ned ringeprisene med noen øre bare for å toppe telepriser.no. Det er bare min subjektive mening.

Endret av Lord Hassan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...