Billy Bob Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Kanskje det kommer en dag der Chess sponser litt av de fancy mob'ene våre ved tegning av abonnement..? Eller hva, mr. ChessBoss? Lenke til kommentar
Chess-Boss Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Nei.. Men vi starter med avbetaling uten renter om 2-3 uker.. Mens alle etablerte kunder vil få noe subsidier Idar Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Nei.. Men vi starter med avbetaling uten renter om 2-3 uker.. Mens alle etablerte kunder vil få noe subsidier Idar den forstod jeg ikke helt=) En ting jeg savner er side som netcom har. der man kan få tilsendt mms oppsett osv. Sliter litt med min Qtek 2020 for ekke sikker på hvor jeg skal hente mms oppsett fra. Lenke til kommentar
labann Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 + at vi kommer med et fabelaktig tilbud til våre storbrukere av gprs.. Bra. Håper det er fastpris Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Nei.. Men vi starter med avbetaling uten renter om 2-3 uker.. Mens alle etablerte kunder vil få noe subsidier Idar den forstod jeg ikke helt=) En ting jeg savner er side som netcom har. der man kan få tilsendt mms oppsett osv. Sliter litt med min Qtek 2020 for ekke sikker på hvor jeg skal hente mms oppsett fra. Uten å kunne vite noe helt sikkert. Så antar jeg at han mener en form for betalings utsettelse eller.no. F.eks at du kjøper en tlf fra en av sjappene dems. Husker ikke helt hva dem heter jeg. Så blir du kanskje trekt 300 kroner per faktura i tilegg. Altså du nedbetaler den over tid. Uten å få renter. Det er jo rett og slett genialt!! Om det er sånn. Hva en etablert kunde er og hva subsidier i den sammenheng betyr, har jeg ikke noen tolkning på Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg synes det er et viktig poeng når en skal kapre kunder. Abonnementet mitt går ut i august, har også lyst på ny mobil = Jeg ser etter hvilke tilbud som er bra på hvilke mobiler og selvfølgelig hvilken priser det er på abonnementet. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Chess- Boss: Kunne det bli mulig å portere mobilsvar nummer til dere igjen? Vet at det er litt off topic men jeg vil portere et nummer til dere men da må jeg også ha med svarer nummeret mitt også pga jobben.. MVH Kristian Lenke til kommentar
Chess-Boss Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Det er vist Netcom som hindrer oss i å gjøre dette. Idar Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har også gått over til Chess kontant nå, Men siden det ikke er mulig å bruke chess kontant i USA må jeg gå over til et annet abb. Eller kan det hende jeg får brukt chess kontant i USA i juli mr chess? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hørte for litt siden at chess kontant var blitt tilgjengelig for roaming..... Men ikke i usa???? Har du, fått opplyst det??? Noen som vet??? Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Chess Kontant fungerer i de fleste europeiske land. Det fungerer ikke i USA.. Lenke til kommentar
Packard Bell Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Chess Kontant fungerer i de fleste europeiske land. Det fungerer ikke i USA.. Veit du hva som trengs for at Chess Kontant skal kunne brukes i andre europeiske land? Er det en viss sum man må ha på kortet for at det skal gå? Er selv en meget fornøyd bruker av Chess Kontant Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Da jeg tok kontakt med chess sa de at det kun var en avtale med noen operatører som skulle ordnes og at de regnet med at dette skulle ordne seg i slutten av juni. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Da jeg tok kontakt med chess sa de at det kun var en avtale med noen operatører som skulle ordnes og at de regnet med at dette skulle ordne seg i slutten av juni. Det kan godt være Magnus85. Men det virker ikke per dags dato. Det er ikke noe minstebeløp for bruk av Chess Kontant i utlandet, men går saldo i 0 vil du bare kunne motta sms dersom ikke operatøren du benytter tar seg betalt for dette. Dette er Way off Topic Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Chess har snakket i 2 uker om å sette ned GPRS prisene, dette er gjort ovenfor flere brukere pr. mail og i media, men hva skjer! Mobyson startet forrige uke med en GPRS pris på kr. 0,02 pr. kb. noe som var vesentlig lavere en Chess. I dag senket de GPRS prisen til kr. 0,008 pr. kb. Mobyson handler, Chess snakker! Endret 17. juni 2004 av ebbe77 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 men mobyson sier at jeg kan overføre den 19 juli, er jo en mnd til må tenke litt til før jeg skifter fra netcom Lenke til kommentar
jendor Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 I dag senket de GPRS prisen til kr. 0,0008 pr. kb. Mobyson handler, Chess snakker! Hæh? Har Mobyson senket prisene såpass???? Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 I dag senket de GPRS prisen til kr. 0,0008 pr. kb. Mobyson handler, Chess snakker! Hæh? Har Mobyson senket prisene såpass???? Nei, han overdriver litt. 0.008 er den nye prisen... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Likevel... en svært fornuftig pris etter min mening Wapping osv fikk liksom et nytt liv nå. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hohooh :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: Som jeg alltid har sagt, Chess ruler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå