gaardern Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 hvor mye bedre er GeFroce 3 TI200 128MB, enn det samme kortet med 64MB? Lenke til kommentar
p4power Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 I alle tester jeg har sett, yter disse kortene helt likt. Ingen forskjell. Mulig det kan forandre seg i fremtiden, men det tviler jeg på. Lenke til kommentar
KrizzKrozz Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Det kommer an på hva du skal bruke det til. Hvis du skal skrive dir i et command prompt så er de like gode. mvh Kristian Lenke til kommentar
Ash Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 I de tester som er gjort per idag er det ingen forskjell på de to kortene. Men med tanke på framtiden ville jeg definitivt kjøpt et kort med 128Mb istedenfor 64Mb. Hvem vet om Doom 3 eller Unreal 2 (m.fl) kommer til å bruke 64+Mb til textures. Da vil du merke forskjell! Men til CS, UT, Quake 3 osv vil du ikke merke noen forskjell i det hele tatt. Jeg mistenker at Codecreatures demoen utnytter de ekstra 64Mbene, men det hjelper jo ikke når den tar knekken på hele maskina samme f. hehe Jeg får ikke testet heller da jeg sitter med et 128Mb GF4 kort selv. Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 altså, det er ikke mye bedre, kortet får ikke utnyttet 128 mb ram pga båndbredden. et leadtek geforce 3 ti 200 128 mb ram ble knust av et geforce 3 ti500 med 64 mb ram.. testen var linket til på hardware.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå