Erik J. Nilsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Ser ut som "vannkjøling" virkelig begynner å gå mainstream. Apple er ikke en stor OEM i Norge, men de er store nok i utlandet ti å sette et eksempel. De vet hvordan det skal gjøres med stil i det minste Apple G5 Linky Endret 9. juni 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Stil ja.. Det var vel ikke meningen med to like linker? Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Djiiz.... Jeg VIL VIL VIL ha tak i et sånt kabinett... Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det bare jeg som legger merker til (på Apple's demo) at vannet fortsatt er kaldt etter å ha passert første CPU, men etter å ha passert CPU nr. 2 er det glovarmt Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ja F-r-e-d-r-i-k Pen skisse foresten! Illustrerer godt hvor varm/kald luft/vann kommer inn og ut, så bra ut! (Ut fra bildene å dømme) F-r-e-d-r-i-k , Hamar? LOZER Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ja F-r-e-d-r-i-k Pen skisse foresten! Illustrerer godt hvor varm/kald luft/vann kommer inn og ut, så bra ut! (Ut fra bildene å dømme) F-r-e-d-r-i-k , Hamar? LOZER Offtopic: Ja jeg bor på Hamar. Åssen det? Samma bruker navn på HU.no hvis du vil vite mer Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 liten update... Bilde av kjøle enheten. -P- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå