stidz Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 er den noen begrensning på båndbredde i windows? jeg sliter med en hastighet på ca 600 kbit og linja mi er på 1600. tester jeg på pappas pc oppe har han 1600 og rundt der. trenger dere en liste av prosesser som er åppe så si i fra. takker får alle svar Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du kan jo prøve å laste ned NetLimiter og se om det er noen prosesser som "stjeler" båndbredde fra deg. Der kan du i tillegg stille hvor mange Kb/s hver prosess skal ha osv.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du kan prøve følgende: start -> kjør -> Skriv inn gpedit.msc Naviger deg fram til Computer Configuration -> Administrator Templates -> Network -> QoS Packet Sheduler Der finner du et valgt, " Begrens båndbredde". Sett den til disabled. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du kan prøve følgende: start -> kjør -> Skriv inn gpedit.msc Naviger deg fram til Computer Configuration -> Administrator Templates -> Network -> QoS Packet Sheduler Der finner du et valgt, " Begrens båndbredde". Sett den til disabled. Funket ikke i min WinXP Home No... Fikk at filen ikke fantes.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Funket ikke i min WinXP Home No... Fikk at filen ikke fantes.. gpedit.msc er nok bare for XP Professional. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Du kan jo prøve å laste ned NetLimiter og se om det er noen prosesser som "stjeler" båndbredde fra deg. Der kan du i tillegg stille hvor mange Kb/s hver prosess skal ha osv.. skjønte ikke helt det. hvordan inporterer jeg prosesser. og det funka heller ikke og fjerne begrensning Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Du kan jo prøve å laste ned NetLimiter og se om det er noen prosesser som "stjeler" båndbredde fra deg. Der kan du i tillegg stille hvor mange Kb/s hver prosess skal ha osv.. skjønte ikke helt det. hvordan inporterer jeg prosesser. og det funka heller ikke og fjerne begrensning Med NetLimiter skal ALLE prosesser som bruker båndbredde komme opp automatisk, så du skal slippe å importere noe som helst. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 det eneste som kom opp var internet eksplorer, opera og msn Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Leste en gang at XP tar 20 % av båndbredden selv? Prøv SPybot du! få bort alle spywares! ( tar vel litt hastighet?) prøv igjen på www.itavisen.no og se hva du får på speedometer testen der? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 det er der jeg får 665 og sånt. testa på nytt etter spybot men ingen ting har endra seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå