Killerzevs Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg har igjen 1 år jeg (om jeg ikke stryker da...) Tysk er så veldig kjedelig. Jeg har ikke mer tysk i år jeg heller heldigvis. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har hatt tysk i 3 år nå, er endelig ferdig Jeg er så dritt lei tysk. Det gikk ganske bra de første åra (4 ) men så hikk det til helvet* de siste åra. Dette skjedde fordi jeg kom i konflikt med tysklæreren min . Missa 1 år med tysk. Etter dette ballet det bare på seg. Uansett, jeg kan ingenting tysk, kommer ikke til å bruke det, har ikke grunnlag for tysk og jeg får frysninger av å høre på tysk. LA DETTE VÆRE EN GOD DAG, VI HAR SAMLET SAMMEN ALLE BØKENE. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 JEG HADDE OG MIN SISTE IDAG JIPPIIIII! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 JEG HADDE OG MIN SISTE IDAG JIPPIIIII! GRATULERER Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ferdig jeg og, kommer ikka akkuratt til å savne tysken nei Klarte meg fint da, fikk 5'er, men det var bare fordi læreren glemte å gi varsel om nedsettelse, fortjente vel 3'er i skriftlig (men fikk 5 på prøver da, med en del juks) og 1'er i muntlig Orket ikke følge med, det ble for kjedelig... På vgs får jeg vel ta spansk eller noe Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Må desverre ha mer tysk, men jeg har vertfall hatt min siste B-tysktime. Neste år blir det Øk/Ad, og da bytter jeg til C-tysk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå