bernini Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei Mekket meg en side til "produksjonsselskapet" til meg og en venn. Er ikke helt fornøyd med det, litt for normalt kanskje. Fikk liksom ikke helt ut ideene i dag. Uansett hadde det vært fint med litt tilbakemeldinger og tips. Hadde tenkt å ha width 100% (tekstdelen blir større). Numero uno Numero dos Takker for svar - gordito Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du er saklig flink! Likte begge, men holder en knapp på 2'ern... Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Teksten var kanskje litt liten ? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (tekstdelen blir større). Kremt? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Uff. Alt for mørk og kjedelig syntes jeg da. Ville heller prøvd meg på noe mer spennende, uten at jeg kan klare å utdype det mer dessverre *Popper ut igjen fra webdesign* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Begge var fine, men jeg holder en knapp på 1'ern. Tekstdelen på 1'ern er større, og login blir ikke for dominerende. Fargene er kanskje ikke helt på topp, hvorfor ikke bruke de du hadde i logoforslaget du la ut her for en tid tilbake? Hvit, blå og svart, var det ikke? Menyen burde kanskje være litt mer fremtredende? Så den ikke med en gang, og når jeg så den trodde jeg det bare var beskrivende ord om siden. Så etter en tredje titt skjønte jeg at det var menyen. Alt i alt et stykke arbeid du kan være veldig fornøyd med! Kommer nok til å funke dritbra når det blir kodet o.l. K33p up t3h g00d w0rk Lenke til kommentar
bernini Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (tekstdelen blir større). Kremt? Det var egenlig ment som at delen av siden der teksten er blir større/mindre avhengig av oppløsning. Ja, teksten er kanskje litt liten. Får se med større tekst. Uff. Alt for mørk og kjedelig syntes jeg da. Ville heller prøvd meg på noe mer spennende, uten at jeg kan klare å utdype det mer dessverre Forstår hva du mener. Enig. Slet litt med fargene. Får se om jeg skifter, hvis jeg ikke lager en annen side da. Menyen burde kanskje være litt mer fremtredende? Ja, du har rett. Tenkte litt på det. Tenkte å ha det som beskrivende tekst istedenfor faktisk. Men alle andre menyvarianter jeg prøvde ble alt for standard. Jeg går heller ikke for å lage en så fryktelig brukervennlig side, så kanskje den besøkene kan få lete litt? Fargene er kanskje ikke helt på topp, hvorfor ikke bruke de du hadde i logoforslaget du la ut her for en tid tilbake? Hvit, blå og svart, var det ikke? Tenkte på de fargene. Men 80% av sidene jeg har laget i mitt liv har inneholdt hvit, blå, grå og svart. Tenkte derfor å prøve noe nytt. Men ser nå at bajsefargene mine ikke var de beste. Har en annen side som de passer bedre på. Takker for svar Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg synes det mørke området ble for mørkt, men ellers likte jeg #2 best Lenke til kommentar
bernini Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Fargene er kanskje ikke helt på topp, hvorfor ikke bruke de du hadde i logoforslaget du la ut her for en tid tilbake? Hvit, blå og svart, var det ikke? Sort, Hvitt, Blått #1 Sort, Hvitt, Blått #2 Prøvde likevel Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 #2 Menyen var enklere å se nå også! Ble dritfett med blå, hvit og svart. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Likte 2ern best. Men skulle gjerne sett den i noen andre farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå