OgnOmm Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg får ikke kontakt med noen sider når jeg bruker opera. Det funker fint med den vanlige nettleseren, men tenkte jeg skulle få opera til å funke. Noen tips? Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg får ikke kontakt med noen sider når jeg bruker opera. Det funker fint med den vanlige nettleseren, men tenkte jeg skulle få opera til å funke. Noen tips? først og fremst: Du har valgt hvordan tilkoblingsprofil opera skal bruke? Kan hende du tenker "selvfølgelig", men jeg må spørre. Noe du også burde prøve er å lage en egen tilkoblingsprofil som bare brukes i opera. Kan hende at dette ikke var til så mye hjelp, men etter hva jeg har lest meg til er det mange som bruker en egen tilkoblingsprofil til Opera. Annet som kan være kjekt å vite for oss: Hvilken telefon? Hvilken operatør? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 N6600, satt tilkobling til netcom gprs wap (samme jeg bruker til den normale nettleseren) Lage egen tilkoblingsprofil.. humm Under innstillinger er det en del valg for proxy og slikt. Bør jeg se om netcom har noe greier der jeg bør passe på? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Tror jeg fant feilen. Lagde nytt oppsett. internet.netcom.no Funker på agile messenger hvertfall.. teste på opera etterpå Tilkoblingsnavn: Netcom Databærer: GPRS Tilgangspunktnavn: internet.netcom.no Brukernavn: Ingen Bekreft passord: Nei Passord:**** Godkjenning: Sikker IP-adresse gateway: 0.0.0.0 Lag dette oppsettet, og bruk det på opera og agile. (Til dere som ikke får opera og agile til og funke, og ikke vet dette fra før) Endret 9. juni 2004 av OgnOmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå