oblivian Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Heisann, Har ikke designet web-sider på en god stund og skal egentlig bare fikse opp i noen greier på siden min. Problemet er at jeg har plutselig begynt å få doble linje-skift. Teksten er i tables og jeg har satt opp TD i CSS til å være 12px. I Dreamweaver ser det riktig ut, men i browseren blir altså linjeskiftene halv-annen/doble. Hvilken CSS code er det jeg må endre/lage eller hva annet kan være galt. Thanks, Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) <br /> gir enkelt linjeskift. edit: Innlegg nr. 1100! Endret 9. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 OK, skjønner, men greia er at jeg har ikke brukt <BR> i det hele tatt. Alt ligger i en table. Jeg har endret <table> og <td> uten hell. Har du noen andre forslag? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har du noe padding/margin? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Nei, det er satt til 0! EDIT: Men det jeg synes også er veldig rart er at det er så forskjell fra Dreamweaver og browser output! EDIT2: OK, fant ut feilen, eller bug'en eller hva jeg skal kalle det. Synd DW ikke viser riktig output. Endret 10. juni 2004 av oblivian Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Synd du bruker tables hvis du ikke skal lage en tabell. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Hva mener du? Tables er helt kult å bruke uansett det da. Mye lettere å ha kontroll på innholdet på siden. Det lille ekstra med kode gjør da ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå