dafflaff Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har sett litt på Disse høytalerne Ozaki men har ikke sett noen tester eller noe av de. Lurer på om de duger? Noen som har erfaringer å komme med? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Høres bilig og dårlig ut. Gå heller for et kjent merke som creative. De har jo høyralere og forsterker ifra cambrige. Som er et kjent merke med kvalitet. Men som sant det koster over 3 ganger så mye men du komer til og angre på at du kjøpte noe bilig dritt. Lenke til kommentar
dafflaff Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Ja vet det høres billig og dårlig ut, men det trenger da ikke være det. Derfor leter jeg etter konkrete erfaringer ikke bare innbillninger. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) http://hardware-test.dk/test_show.asp?id=2583 <- Se der, har testet dem, de fikk bra trur jeg Endret 10. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
dafflaff Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Der hadde vi sånn som jeg lette etter vettu. Så da ikke så verst ut det der da, men det blir litt rot å dra det med seg på LAN. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har sett på de der selv, men poenget er at det virker som det blir litt prakk å dra de med seg på LAN ja. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 På lan bruker vi headsett.. Blei gal av de småannlegga rundt på tg, selv om det skaper stemning.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hater LAN der det bare er lov med headset jeg. Blir så still, og alt du hører er dataene, næi må ha noen til å spille litt musikk ja. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hater LAN der det bare er lov med headset jeg. Blir så still, og alt du hører er dataene, næi må ha noen til å spille litt musikk ja. Neste TG blir tar jeg nok med mine Cerwin Vega "pc høytalere" og 200W forsterkeren... da blir det nok ikke mye rom for pc støy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå