Arve28 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Man har en kontakt i hver ende og så er den ene kontakta nærmere enn den andre. Hvilken ende skal på hovedkortet? Kan man i praksis bruke den i midten på hovedkortet? Begge ender ser like ut. Jeg har en HD nærme Hovedkoer og en litt langt unda. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Den ensomme enden skal på hovedkortet. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Som regel den blå kontakten... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 og den som er lengst unna da, skal vel på master? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Så jeg kan ikke ta den lengste på DVD brenneren? Har nemlig 2 HD i raid. Så på ene ATA100 har jeg CD-brenner og ned 2510. Den andra har jeg en HD C: men ønsker en 200GB HD til. Hør jeg da sette denne på samme kanel son NEC 2510 og CD-brenneren på HD C:? Har 90 CM ATA kabler men de er ikke lange nok om den langste skal i hovedkortet Fordi jeg har 3 HDer nede og en oppe i chiftec high tower Og det er for lang fra den øverste nede til den øverste til den minsta avstanden. Selv om kabelen er 90 cm Men se på kabelen. De er jo helt like i begge ender. Rart man ikke kan snu de Endret 9. juni 2004 av Arve28 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Man kan i prinsippet snu de, men da får du en melding om at du ikke har 80-leders kabel, og da blir antagelig hastigheten bare ATA33. Den blå pluggen er koblet litt spesiellt med et signal som sier at dette er en 80-leders kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå