medal_boy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jepp det er dette jeg lurer på. Håper det er noen på forumet som har spilt spillet Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 ikke dårlig ihvertfall fantastisk festlig multiplayer-spill som egner seg bra for lan singleplayer-delen er oxo bra forsåvidt Lenke til kommentar
goggys Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg synes dette spillet er dårlig. Singel player er veldig kjedelig. Grafikken er gammel og utdatert. Multiplayer er ikke så verst men det finnes mye bedre alternativ. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det er et helt greit spill. Ikke et av de du spiller konstant, men det er et du tar fram en gang i året på grunn av litt abstinens. *Rote rundt for å finne ut hvem som har lånt spillet mitt* Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Et helt greit spill, ikke som singel men internettbasert er det helt greit. Spiller en del selv. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Nå skal spillet ha skryt for operation Iris, det er temmelig intenst mot slutten. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jepp det er dette jeg lurer på.Håper det er noen på forumet som har spilt spillet Er ikke verre enn å ta et enkelt søk, så finner du fort fram til omtalen. Nå har jeg vært så snill å gjøre det for deg http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=2226&side=3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Synes også dette spillet er dårlig. AI`en er ikke noe spesiell god, grafikken er dårlig, og omgivelsene gjør meg nesten gal. Det er heller ikke noe form for styring av helikopter eller biler i spillet. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Ta deg en tur inn på oslosnipers så skal du se hvor moro det er....Som singelplayer er spillet dødfødt men som multiplayer er det veldig bra (syns nå jeg da, men det er jo smak og behag) Du kan også sjekke vår side her. Endret 10. juni 2004 av Znoken Lenke til kommentar
alfern Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Etter min mening er alle FPS spill dårlige. Jeg synes sjangeren er brukt opp for lenge siden. De er jo nesten identiske alle sammen. Med unntak av eyecandyen i Far Cry da.... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Blackhawk Down er ikke noe dårlig spill. Litt spesiell grafikk, men etter min mening er det ganske pent å se på. Spillet har noen momenter som er irriterende. Oppdrag der man er låst fast på et kjøretøy f.eks. Gjennom hele oppdraget må man stå å bemanne en 12.7 på en Humwee. Mye skyting, men det er så liten frihet. Dessuten er det en del bugs i spillet. Team-kameratene står å stanger mot en vegg o.l. Det er irriterende. Men det jeg liker med det, er at det er litt "driv" i enkelte av oppdragene. Kaotisk, mye skyting osv. Tror jeg kjøpte spilet mitt for 149 kroner. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Eit heilt greit spel...men blei lei av det til slutt. Litt utdatert grafikk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 det er ok, men expantion pakken gjør det ganske mye bedre, da blir det mer action RPG'r over alt osv Lenke til kommentar
medal_boy Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Takker for innleggene Tror jeg kommer til å kjøpe spillet Dette forumet RUUULER Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Takker for innleggene Tror jeg kommer til å kjøpe spillet Dette forumet RUUULER Vet, det er genialt Forresten, det er bare lov med 4 linjer i siggen. Lenke til kommentar
medal_boy Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Forresten, det er bare lov med 4 linjer i siggen. Hvor stod det Signaturen er iallefall forandret Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 For oss som fortsetter med spillet etter at singleplayer er fullført, er det en ting som teller: Multiplayer, både på LAN og Internett. Har for min egen del skjønt fascinasjonen svært mange har for CS, men smaken er som baken. Synes det er bare herlig å spille Team King Of The Hill sammen med 49 andre på Novaworld, opplevelsen er topp. Dersom du av en eller annen grunn ikke spiller Multiplayer kan du la være å kjøpe spillet - uten nett finnes det mange spill som er bedre der ute. Men Multiplayer fortjener et forsøk!! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Bra online, men sniperne er altfor gode. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Bra online, men sniperne er altfor gode. Kom inn på oslosnipers og tren på sniping så skal du se hvor god du og blir etterhvert....Vi er en nystartet klan men noen av oss har vært på andre klaner noen år, men vi har mange ferskinger med nå som bare blir bedre og bedre.... Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) singleplayern er grei tidtrøyte, mens multiplayeren er helt genial. har vært online 50 timer i løpet av den siste måneden (med ISDN) og det sier jo litt (HEKTA!!). Swebob serveren er veldig bra (krever team sabre). spiller kun der. hva kaller dere andre dere online? Cakeman--NOR-- her Endret 18. juni 2004 av kakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå