Gå til innhold

Er DF: Black Hawk Down bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blackhawk Down er ikke noe dårlig spill. Litt spesiell grafikk, men etter min mening er det ganske pent å se på. Spillet har noen momenter som er irriterende. Oppdrag der man er låst fast på et kjøretøy f.eks.

Gjennom hele oppdraget må man stå å bemanne en 12.7 på en Humwee. Mye skyting, men det er så liten frihet. Dessuten er det en del bugs i spillet. Team-kameratene står å stanger mot en vegg o.l. Det er irriterende.

Men det jeg liker med det, er at det er litt "driv" i enkelte av oppdragene. Kaotisk, mye skyting osv. Tror jeg kjøpte spilet mitt for 149 kroner.

Lenke til kommentar

For oss som fortsetter med spillet etter at singleplayer er fullført, er det en ting som teller: Multiplayer, både på LAN og Internett. Har for min egen del skjønt fascinasjonen svært mange har for CS, men smaken er som baken. Synes det er bare herlig å spille Team King Of The Hill sammen med 49 andre på Novaworld, opplevelsen er topp.

Dersom du av en eller annen grunn ikke spiller Multiplayer kan du la være å kjøpe spillet - uten nett finnes det mange spill som er bedre der ute. Men Multiplayer fortjener et forsøk!!

Lenke til kommentar

singleplayern er grei tidtrøyte, mens multiplayeren er helt genial. har vært online 50 timer i løpet av den siste måneden (med ISDN) og det sier jo litt (HEKTA!!).

Swebob serveren er veldig bra (krever team sabre). spiller kun der.

hva kaller dere andre dere online? Cakeman--NOR-- her

Endret av kakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...