Zo9X Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Er nesten ferdig med mitt første hjemmelaga kabinett(Det kommer flere med tide) Venter på varer fra microplex før jeg gjør alt ferdig. Skal pusses og lage nye HD og CD rom brønner(skal bli tatt fra mi gamle chiftec dør) samt at d skal komme plexi glass i buska. Grønne lys bak der og røde led's til epler på treet Her er bildene Blir så mye styr ved å legge bildene her så kjøre bare link til siden der alle bildene er. Håper dere liker det. Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Er nesten ferdig med mitt første hjemmelaga kabinett(Det kommer flere med tide)Venter på varer fra microplex før jeg gjør alt ferdig. Skal pusses og lage nye HD og CD rom brønner(skal bli tatt fra mi gamle chiftec dør) samt at d skal komme plexi glass i buska. Grønne lys bak der og røde led's til epler på treet Her er bildene Blir så mye styr ved å legge bildene her så kjøre bare link til siden der alle bildene er. Håper dere liker det. hehehe drit fett!!!!!!!!! Endret 9. juni 2004 av yoyo89 Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 så jo da veldig stilig ut den =)... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Pent det der ja litt spessielt og ha et tre utskjert i side døren Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Veldig bra dag, men må si at hdd, cdrom og psu festinga kunne vært gjort bedre, og kunne blitt penere hvis du hadde lakkert det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå