thomassit0 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva ville du tatt med da? har prøvd ut litt, og får plass til mellom 9-10-11 sanger og enda ha 10MB igjen.. (nedgradert dem til variable bitrate mellom 96-128 og mono) min liste er her: 1.Guns N Roses - Dont Cry 2.Crystal Method - Matrix Theme 3.A Perfect Circle - Judith 4.RHCP - Otherside 5.Nirvana - Rape me 6.RageAgainstTheMachine - Know your enemy 7.Metallica - Welcome home sanitarium 8.Pantera - Cemetery Gates 9.TheVerve - Bittersweet symphony 10.DreamTheater - Vacant (har lyst til å ha med Streams of counsciousness men den er 11minutt lang og tar opp 8MB i nedgradert versjon ) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg ville egentlig ikke tatt med noen av de der siden jeg ikke er en "rock-fyr". Har du noe rap eller gamle norske slagere kan jeg sikkert hjelpe deg. Hvor er ditt mobilrelaterte spørsmål forresten? Endret 9. juni 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
beh Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvis du bruker portable profilen i WinLame (winlame.sourceforge.net så kan du klemme inn stereolyd på ABR 96, det høres faktisk (relativt) bra ut, brukte det på N 3300, som jeg bare hadde 64 MB kort på. Stereo (selv om det er joint) er ganske viktig synes jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Sorry, men dette blir for Off-Topic. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg