Normann Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Bare lurer på hva jeg må gjøre for at det skal virke...Kan noen forklare hva jeg må gjøre fra start til slutt? 1000takk! Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Bare lurer på hva jeg må gjøre for at det skal virke...Kan noen forklare hva jeg må gjøre fra start til slutt? 1000takk! Først så installerer du GPRS innstillinger på mobilen for telenor, netcom eller lignende. deretter går du på agilemobile.com og laster ned Agile Messenger. Installer programmet på mobilen og velg f.eks. "Netcom Internett" (i mitt tilfelle på SX1), så er det bare å connecte edit: Hadde vært fint om fremtidige poster om din 7610 hadde blitt plassert i Symbian-delen av forumet Endret 9. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 edit: Hadde vært fint om fremtidige poster om din 7610 hadde blitt plassert i Symbian-delen av forumet Beklager, tenker ikke over at vi har det forummet...Men skal huske det til neste gang! Men 1000takk for hjelpen hvertfall da! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Hmmm... står ikke 7610 der....Skal jeg ta 6600 da eller? Er Agile gratis? Endret 10. juni 2004 av Normann Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du må nok ta 6600-versjonen, ja. Agile er ikke gratis nei, men du kan bruke demoversjonen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå