halvardm Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvordan skifte farge på scrollen?? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Why fargeheis is a bad idea (by ePsiLoN47)http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=1846925 Edit: hmm, funket ikke helt den :\ Edit2: Hvis du absolutt må vite det: Edit3: F00k it. Her er en link: http://www.nutrocker.co.uk/scrollbarcolor.html ..men husk dette er IE-only-kode som ikke er gyldig CSS ifølge W3C Endret 9. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Klette Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Poenget er at det er en dårlig idé Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Ja jeg vet det og jeg ville aldri brukt dette selv, men jeg lager en side for en jente med visse krav... Lenke til kommentar
Klette Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 scrollbar-face-color: black; scrollbar-arrow-color:; scrollbar-base-color:; scrollbar-shadow-color:; scrollbar-darkshadow-color:; scrollbar-highlight-color:; scrollbar-3dlight-color:; scrollbar-track-color:; Knock yourself out Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja jeg vet det og jeg ville aldri brukt dette selv, men jeg lager en side for en jente med visse krav... Valider din egen først.. (Prøv å åpne den i Opera..) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja jeg vet det og jeg ville aldri brukt dette selv, men jeg lager en side for en jente med visse krav... Bare så det er sagt, dette er IE-spesifikk kode, som kun funker i IE, med mindre den aktuelle browseren har aktivert det spesiellt (noe få har). Dessuten validerer det ikke som CSS. (Så vidt jeg husker) *Knaske på fersken * Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Linken som Loomy ikke fikk til. *ja* Endret 9. juni 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Der var det ja! *bookmarke once and for all* Btw: Veipirater tatt på fersken Endret 9. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå