trondrk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg vet ikke om jeg har gjort riktig. Får bare timeout når jeg skal hente lister fra de forskjellige folka som er der. Jeg har blått ikon og ikke bak firewall i følge ikonet. Sånn ser det ut slik jeg har satt det opp. UDP har jeg også lagt til som er den samme som TCP på det ene screenshotet. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Så lenge du klarer å være aktiv så skal du kunne få frem listene. Jeg tror problemet ditt er at du har valgt feil ip adresse. 10.0.0.1 er adressen til routeren og ikke internadressen som du trenger. Internadressen finner du ved å gå på nettverkstilkoblinger og se på statusen til tilkoblingen din. Hos meg er ipadressen 10.0.0.3. Du trenger heller ikke å åpne i firewall settingen for porter over 1024, så dermed er det kun i NAT intstillingene noe skal gjøres. Lenke til kommentar
trondrk Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Det har du helt rett i og nå kunne jeg laste ned lister fra folk. Men jeg skal likevel ringe NGT support slik at de kan finjustere det jeg selv har gjort samtidig åpne andre porter for meg, slik at jeg ikke roter det helt til for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå