scaleo2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Min maskin låser sg hele tiden....kan d være over clokking??? min cpu er på 3,0 har clokka dn t 3,6...!! har du noen gode råd?????? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kan sikkert være på grunn av overklokking. Klokk ned og test. Når det er sagt, ro ned på sms-språket! Dette er et forum hvor du faktisk har lov til å bruke mer enn 160 tegn. I tillegg suger emnetittelen din.... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 sikkert på grunna av tittelen på topicet ditt det heter: Hva kan det være? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Og ro ned spørsmålstegnene et par hakk Det er nok ganske sikkert at det er pågrunn av klokkingen din at maskinen er ustabil, prøv å klokk ned eller øke vcore. Last ned prime95 og test om den er stabil Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 man skal faktisk bruke en tittel som gir en pekepinn på hva tråden heter, i dette tilfelle: Maskinen min henger seg, hjelp? f eks.. klokk ned igjen, eller øk volt (egent ansvar!!) maskinen din er mest sannsynlig ustabil... ta en test og finn ut...(prime95 tester ikke det stabilitet?) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (prime95 tester ikke det stabilitet?) Jo Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 man skal faktisk bruke en tittel som gir en pekepinn på hva tråden heter, i dette tilfelle: Maskinen min henger seg, hjelp? f eks.. [offtopic] Hjelp er totalt unødvendig i topic. Det gir overhodet ingen informasjon som ikke var kjennt på forhånd. Selvsagt trenger du hjelp, ellers ville du sansynligvis ikke postet [/offtopic] Svaret på spørsmålet ditt er det bare du som kan gi. Klokk ned og test! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Posten stenges pga dårlig bruk av emnefeltet. Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge dette neste gang. ## Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg