Goophy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Spørsmål:Det er vel ikke gripshift på Shred,Er det to-finger brems eller tre-finger brems? Står på Kona sine sider at det er Rapidfire girskiftere, det er helt vanlige, ikke gripshift. Rapidfire bremsehendel også, tror den skal være for 2-fingre. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Takker for svar! Jeg tror Kona Shred er det beste valget ang. pris og utrustning,så bruker jeg pengene jeg sparer på nye deler etterhvert.Får se om jeg skal bestille den,kansje jeg kan legge ut bilder av den for den som vil det. Mvh Jonas Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Har bare dårlige erfaringer med scott.. Detter fra hverandre fortere en feks DBS sykler.. Sikkert fordi de scottene jeg har prøvd var billige, men uansett FFS! Den eneste DBSen jeg har hatt holder seg enda, og den er vell 5-6 år gammel nå. Trengtes bare en liten fiks på girene, ellers er det en topp sykkel! Vurderer sterkt å kjøpe meg en DBS selv, siden min "Extreme Piste" er det værste skrapet jeg noen gang har kjøpt. For no drit! Noen som har noen erfaringer med denne? Endret 12. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Er også interessert i dette, har hatt to dbs sykler og de må jo fikses for en 1000 lapp i måneden. Hvor mye vil den Kona Shred sykkelen koste i norge? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Er også interessert i dette, har hatt to dbs sykler og de må jo fikses for en 1000 lapp i måneden. Hvor mye vil den Kona Shred sykkelen koste i norge? Mener å huske at veil. pris på Kona Shred i norge er 5500,-. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvis du ser her (nesten nederst) så koster den 5500,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå