Gå til innhold

Armed and dangerous

Anbefalte innlegg

Som noen sikkert har sett så vurderte jeg å kjøpe Star Wars Galaxies, jeg gikk inn på sidene til Lucasarts og fant et annet spill som virket kult det heter som nevnt i tittelen "Armed and Dangerous".

Det så veldig morsomt ut og virket kult. Men er det noen her som har spilt det og hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

eller du kan gå for ett eldre spill, som har tilnærmet likt gameplay.

(mangler selvsagt fysikken og ikke "helt" den samme grafikk,

men det er like mye skyting og jeg mener man har mye større frihet her)

hvis du skulle finne det_

Giants - Citizen Kabuto

Review

jeg synes det var bedre........ (enn demoen av Armed and dangerous)

edit_

Det er btw multiplayer også på Giants, men det var ytterst få faktiske folk å finne.

men det var dritt morsom å fly rundt å prøve å bekjempe en kjempe.

noen som vet om Armed and Dangerous har MP, noen slike kjøretøy/fly?

edit_

demo av giants :)

http://www.3dgamers.com/games/giants/

hehe, prøver ikke å lede helt av fra start, men dette må en enesten bare prøve om en liker armed and dangerous typen spill

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Armed and Dangerous har mye artige gags, men utrolig repeterende gameplay der man stort sett skyter uendelige mengder med prikk like enemies, eller sprenger utallige prikk like bygninger. Men det har noen artige våpen som er kule de 3-4 første gangene du spiller. Er ikke noe særlig å samle på egentlig.

Når man får sniper-rifla er brettene så til de grader lagt opp til å bruke den at det bare blir teit. Står ensomme fiender med ryggen til på lang avstand overalt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Om man tar et slikt spill med en klype salt kan en få mye moro ut av det... Samme med feks Serious Sam. Så liker du meningsløs sløsing av ammo og humor skulle det ikke være noe i veien for å anskaffe seg A&D! var selv kritisk til det, men ble hyggelig overrasket når jeg først satte i gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...