Belisarius Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Som noen sikkert har sett så vurderte jeg å kjøpe Star Wars Galaxies, jeg gikk inn på sidene til Lucasarts og fant et annet spill som virket kult det heter som nevnt i tittelen "Armed and Dangerous". Det så veldig morsomt ut og virket kult. Men er det noen her som har spilt det og hva mener dere? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6164 Endret 9. juni 2004 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 armed and dangerous er knall hvis du liker skyting og ikke har noe imot litt spess humor Lenke til kommentar
Magus Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Armed and Dangerous er genialt morsomt! Kjøp det! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Armed and Dangerous er genialt morsomt! Kjøp det! hæ? nei der må jeg si meg uenig, tror ikke det er verd pengene. ALT for linært, grei gameplay men ikke noe jeg ville brukt 399-499 ? på.. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det stemmer at det er linært, men det er verdt det for de geniale filmsekvensene og kommentarene. Hvis du liker spesiell britisk humor, da... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) eller du kan gå for ett eldre spill, som har tilnærmet likt gameplay. (mangler selvsagt fysikken og ikke "helt" den samme grafikk, men det er like mye skyting og jeg mener man har mye større frihet her) hvis du skulle finne det_ Giants - Citizen Kabuto Review jeg synes det var bedre........ (enn demoen av Armed and dangerous) edit_ Det er btw multiplayer også på Giants, men det var ytterst få faktiske folk å finne. men det var dritt morsom å fly rundt å prøve å bekjempe en kjempe. noen som vet om Armed and Dangerous har MP, noen slike kjøretøy/fly? edit_ demo av giants http://www.3dgamers.com/games/giants/ hehe, prøver ikke å lede helt av fra start, men dette må en enesten bare prøve om en liker armed and dangerous typen spill Endret 21. juni 2004 av genesis Lenke til kommentar
Typho Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har Armed and Dangerous, og kan ikke si noe annet enn at det er et av de morsomste spillene jeg har spillt Du får det forresten for £9.99 hos Play.com Lenke til kommentar
Moradi Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Må bare si at Giants-CB er et av de spillene som har brent seg fast i minnet. Gameplay/humor/originalitet og følelsen av frihet når man spiller er helt unik. Synes synd på de som ikke har prøvd det. De har virkelig gått glipp av et topp spill review på Gamespot: http://www.gamespot.com/pc/action/giantsci...uto/review.html Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 LucasArts humor på sitt beste. De har fått oss til å le før og de gjør det igjen. Mange av de filmsnuttene mellom hvert brett gir deg gode latterkramper. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Lucas Arts har bare gitt ut spillet. Ikke produsert det. Planet Moon Studios står bak både Kabuto og Armed and Dangerous. Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Aha. Uansett så forandrer ikke det faktum at morsomt er det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Armed and Dangerous har mye artige gags, men utrolig repeterende gameplay der man stort sett skyter uendelige mengder med prikk like enemies, eller sprenger utallige prikk like bygninger. Men det har noen artige våpen som er kule de 3-4 første gangene du spiller. Er ikke noe særlig å samle på egentlig. Når man får sniper-rifla er brettene så til de grader lagt opp til å bruke den at det bare blir teit. Står ensomme fiender med ryggen til på lang avstand overalt. Endret 26. juni 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) giants genialt.. det er så morro. spiller det mye. kjempe kjekt på multiplayer... dere som ikke har spillt det bør prøve å få tak i det. Endret 27. juni 2004 av Litejk Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kort og godt; jeg vil hvertfall ikke anbefale Armed and Dangerous. Da vil heller Serious Sam være å anbefale, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Om man tar et slikt spill med en klype salt kan en få mye moro ut av det... Samme med feks Serious Sam. Så liker du meningsløs sløsing av ammo og humor skulle det ikke være noe i veien for å anskaffe seg A&D! var selv kritisk til det, men ble hyggelig overrasket når jeg først satte i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå