Gå til innhold

Driv3r-Blanding av Gta/Mafia/True crime?


Anbefalte innlegg

Dette er et spill jeg tror jeg blir tøft! Jeg surfa litt på nettet i dag og fant ut masse ny info fra noen som har prøvd beta versjonen. De nevner blandt annet at driv3r går mer tilbake til orginalen hvor bilkjøringen og de ville stuntene du kan utføre står i sentrum, men i tillegg skal historien være av bra kvalitet (samenlikner den med mafia), og de nevner også at mye av spillet foregår ved at man er ute av bilen på gata, fullstappet med de kraftigste våpen. Man kan også gå inn i bygninger, og man ser da i førstepersons synsvinkel, mens på gata ser man i tredjeperson. De sier at grafikken er super på samtlige konsoller (PS2 of Xbox) - kommer også på pc, men den er ikke ferdig produsert. Styringssystemet og fysikken skal også være bra, "på linje med en førsteklasses bilsimulator" for å sitere dem. Spillet kommer iløpet av juni på PS2 og Xbox, men pc eier må tydligvis vente til litt senere utover høsten. Dette gleder jeg meg til!!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja "Driver3" er en av titlene jeg skal ha.

Kjoper det til PC jeg da (har ikke konsoll) er veldig imponert over grafikken og tror muligens det blir bedre til PC siden det kommer senere.

 

Blir spennede med byer som Nice og Istanbul som er litt utenfor "standarden" som

Miami osv.

 

Byene er da veldig rike paa detaljer mht hvordan de ser ut i virkeligheten.

 

Tror PC versjonen kommer i August/September etter hva jeg har hoert, blir vel oktober da tenker jeg :p

Lenke til kommentar

Har lest litt om at oppdragene som er til fots ikke er saa mye aa skryte av spillemessig mht kontroller osv..

Bryr meg egentlig ikke saa mye om det, er fysikken og realismen der med bilkjoeringen saa er spillet saa godt som verdt pengene for "take a ride" moden alene for meg :yes:

Lenke til kommentar

Hei...

 

Ja, det blir vel en blanding av de spilla, kanskje ikke så mye True crime...

Driv3r legger 70 % vekt på bilkjøring mens 30 % på skyting og å gå rundt omkring.

True crime er vel 70% skyting, slossing og teknikk og 30% kjøring...

 

Noe som er vannvittig kult er at driv3r jobber sammen med hollywoods største bilstuntfirma, "Run the gauntlet".. Det blir vannvittig kult å se hvordan det samarbeide har blitt, men jeg har stor tro at det blir vannvittig kult :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...