Croyfer Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Som sagt - den trengtes! PATCH http://www.filemirrors.com/search.src?file...tch_v1.02.2.exe SERVER ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/b...ver_v1.02.2.exe http://www.guttaiskauen.com/files/battlefi...ver_v1.02.2.exe Endret 14. juni 2004 av Croyfer Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg lasta den ned fra ea.com, og nu har vietnam begynt å klikke. Dvs. at det ikke vil starte opp osv. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Og vi nedlaster. Takk for linken! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg lasta den ned fra ea.com, og nu har vietnam begynt å klikke. Dvs. at det ikke vil starte opp osv. Prøv å reinstaller hele gamet + patch. Var ikke noe problemer hos meg, ihvertfall. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vel, jeg sletta den helvetes patchen, reinstallerte spillet, og vips; Der funka det igjen. Nei jeg venter videre på en bedre patch, om ikke noen av dere har lyst til å sende meg 1.02 patchen, som funka for dere. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Vel, jeg sletta den helvetes patchen, reinstallerte spillet, og vips; Der funka det igjen. Nei jeg venter videre på en bedre patch, om ikke noen av dere har lyst til å sende meg 1.02 patchen, som funka for dere. Hehe. Artig du. Det er jo ikke patchen som det er noe galt med - det er jo bare at du har fått noe fuk når du oppdaterte. Fresh install vil kunne hjelpe deg, men det ser ikke ut som at du VIL ha hjelp, så ha det fint! Endret 10. juni 2004 av Croyfer Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Får håpe de ikke har lagd noen nye bugs nå da Men det blir koslig å spille litt irving uten å dette ut.. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Noen som kan si noe om endringene som har blitt gjort? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Noen som kan si noe om endringene som har blitt gjort? ================================================================== Battlefield Vietnam v1.02 Read Me File May 31, 2004 ================================================================== SERVER FIXES -Fixed a bug with the winch code that caused client disconnects. -game.ASEPort has been added (not added to serversettings.con) CLIENT FIXES -Fixed a bug with the winch code that caused clients to crash to the desktop. ================================================================== http://www.planetbattlefield.com/bfv/files.../102patch.shtml Endret 10. juni 2004 av Croyfer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Den var jo hovedsakelig bare for å fikse CTD og disconnects problemene Storkoser meg med dette jeg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tja...Har aldri blitt disconnected sånn jeg, tror jeg nå... Ellers...Hvordan går det med 1.1 patchen??? Noe info? Everyone?...Anyone?... Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det enest sikre er at 1.1 kommer i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Uff, det fikset ikke CTD helt hos meg Det skjer enda en gang i blant Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 må jeg ha 1.01 patch'n først? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 må jeg ha 1.01 patch'n først? nei Lenke til kommentar
So|o Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Endelig kvitt problemet med at spillet avsluttes av seg selv :-) Virker også som spillet går litt raskerer på maskinen etter installasjon av patch 1.02 .. Lenke til kommentar
-MISTER- Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har fremdeles trøbbel med crash-to-desktop..... Noen forslag? (Skjermkortet Ti 4800 SE på safemodus, alt i spillet på LOW...) Hva pokker kan være galt når jeg fremdeles kastes ut? Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Har du de nyeste driverne til skjermkortet? www.nvidia.com Endret 25. juni 2004 av vorbis Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er det noen andre som har sinnsykt med glitcher eller helt forvrengt bilde på endel av brettene? Kan jo ikke spille slik som det er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå