Elensar Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Å vitsen med denne posten var??? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Muligens å gjøre NSF mer kjent for andre som også har samme interesse. På en annen side kunne han godt skrevet litt mer enn bare visit osv... des,OUT! Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Sjekk hvilken del av forumet han la den i Forum -> Spill -> Klandiskusjon og rekruttering Kanskje det har med at dem trenger members? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hahahaha! Jeg dør! Ekte! Dere må være det latterligste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hahahaha! Jeg dør! Ekte! Dere må være det latterligste jeg har sett på lenge. "ok", ville du likt av jeg sa det samme som deg? Ha LITT respekt for folk a...Takk Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Greit, jeg orker ikke starte en meningsløs krangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå