Arntfinn Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Noen som har erfaring med lengre perioder med skriving (programmering i mitt tilfelle) på en ultraportabel? Blir det slitsomt å skrive på et såpass lite tastatur i lengden? Lenke til kommentar
bujkster Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei hei! Jeg bruker min ultraportabel til daglig og har ikke no problem med å skrive mye på den. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Hei hei! Jeg bruker min ultraportabel til daglig og har ikke no problem med å skrive mye på den. Heisann, det hørtes flott ut! Hvilken maskin har du? Lenke til kommentar
ble Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har selv en ibm thinkpad x40. Helt glimrende å skrive på, herlig tastatur! Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Har selv en ibm thinkpad x40. Helt glimrende å skrive på, herlig tastatur! Skulle gjerne hatt en ibm ja, men det har jeg desverre ikke råd til. Aner ikke hvilken maskin jeg kjøper, så jeg får bruke sommeren til å tenke på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå