The_evil_blue_toad Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Sorry at jeg ikke gidder quote. Men kan du da ikke begrunne hvorfor du mener rike fortjener ekstra privilegier? De er jo allerede rike. Er det da ikke bedre at staten konsentrerer seg om å gjøre det bedre for de som ikke allerede har det så bra? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Staten bør legge forholdene til rette, slik at flere kan få det bedre. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Staten bør legge forholdene til rette, slik at flere kan få det bedre. Ja for det gjøres jo absolutt ikke i dagens Norge. Eller? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja for det gjøres jo absolutt ikke i dagens Norge. Eller? Jo, næringslivet er på vei opp. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 De rike bør ha privilegier. kan du begrunne det? Enkelt, de har gjort seg fortjent til det. og hvordan det? Beste svar til et slikt spørsmål må vel være "Hvordan det hvordan det". ok skal vi slutte å quote her ellers kan det bli langt Men hvordan mener du at de har gjort seg fortjent til dette. Kan du vise et eksempel? Mange er jo rike på tvilsomme grunnlag. De fleste vil jeg si. De aller fleste har svin på skogen,med juks og fanteri , så har du dem som arver rikdomm ,de har vel heller ikke gjordt seg fortjent til det ,de er bare heldige . Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) [irony] Neida. De er rike -> de bør ha mer å si (for de fattige er joe evneveike og dumme), de bør ha flere privilegier (à la Hagen-bryllupet) og de bør betale like mye som alle andre i skatt. Eventuellt mindre. De har gjort seg fortjent til å bade seg i luksus alle som en. Rike i Norge har så dårlige kår at det er såvidt de har råd til å kjøpe seg egen flyplass. De som ikke har benyttet seg av muliheten til å bygge seg et forretningsimperium kan jo bare skylde se selv. Er ikke synd på de late svina. [/irony] Endret 10. juni 2004 av bulldog Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Så glad kapitalistane her inne støter at ein bruker politi resurser på rikmanns fester, mens ein uføretrygda må gå å vente på døden fordi han ikkje har råd til operasjon? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du skal ikke be meg bevise jorda er rund og da?Spørsmålet ditt er på linje med det. For all del. Bevis at jorden er rund Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du skal ikke be meg bevise jorda er rund og da?Spørsmålet ditt er på linje med det. For all del. Bevis at jorden er rund Jorda er ikke rund... Hvorfor er det så mange som tror det?? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du skal ikke be meg bevise jorda er rund og da?Spørsmålet ditt er på linje med det. For all del. Bevis at jorden er rund http://www.flat-earth.org/platygaea/faq.html Jeg er så konservativ at jeg går god for flat jord teorien. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du skal ikke be meg bevise jorda er rund og da?Spørsmålet ditt er på linje med det. For all del. Bevis at jorden er rund http://www.flat-earth.org/platygaea/faq.html Jeg er så konservativ at jeg går god for flat jord teorien. Morsom side Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 For å komme tilbake til tråden , så har nå ordførern foreslått offentlig flaggdag på brullupsdagen Hvor tåpelig kan folk bli , snakk om rævslikking Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 For å komme tilbake til tråden , så har nå ordførern foreslått offentlig flaggdag på brullupsdagen Hvor tåpelig kan folk bli , snakk om rævslikking Seriøst? Høyre-ordfører? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Seriøst? Gudbedre. (Jorda er for øvrig åttekantet og eggeformet.) Endret 10. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Jepp, seriøst . Var på nyhetene på nrk . Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 For å komme tilbake til tråden , så har nå ordførern foreslått offentlig flaggdag på brullupsdagen Hvor tåpelig kan folk bli , snakk om rævslikking Må jo feire at kommunen får X antall skattekroner. Innbyggerne burde på eget initiativ opprette et fond for en statue av familien Hagen. Gjerne i gull. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Av sikkerhetsmessige grunner har politisjefen i Larvik på oppfordring av bruden, innstilt og omdirigert flytrafikken over byen, under vielsen. Gudbedre? Yes. Kilde, for den som tviler: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=230074 Endret 10. juni 2004 av FreeBSD Lenke til kommentar
alexf Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kanskje enkelte i Larvik bør komme ned på jorden? Hehe. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Hvem tror de at de er, det er jo større sikkerhetstiltak nå enn for kongen Er det ingen grenser for enkeltes stormannsgalskap ?? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hvis de åpner den GIGANTISKE parken utenfor slottet for vanlige folk, skal jeg applaudere. Men jeg tviler på at det skjer Igrunn så viser dette bare det jeg alltid har sagt, at statsaparatet er borgerskapets verktøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå