sun360 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jeg får en meget rar feilmelding hver gang jeg prøver å installere nye Cat. driver!!! Jeg får feilmeldingen : Feil ved installering av iKernel.exe The specified network is no longer available. Hva i f*** betyr dette???? Har prøvd med 6 forskjellige cat. drivere, fra 4,5 og nedover???? Dette begynte å skje etter at jeg flashet skjermkort biosen fra 9800pro --> XT, som så langt ser ut til å ha vært vellykket.... Kan noen muligens hjelpe meg, er desperat.. Mange takk på forhånd!!! Endret 9. juni 2004 av sun360 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Flash tilbake og se om det hjelper. Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Er det muligens noen andre alternativ....? Har ikke så forferdelig lyst til å flashe tilbake , ennå... Prøvd også omega sine drv... samme problem!!!! Update! Flashet tilbake til original biosen, hjalp ikke i det hele tatt.... [hjelp !! ] Endret 9. juni 2004 av sun360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå